X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Barista
▪  ▪  ▪

חברת Barista זכתה בזיכיון בלעדי לשיווק מכונות אספרסו קפוצ'ינו של מותג היוקרה האיטלקי ascaso. כמו כן, זכתה בזיכיון בלעדי לשיווק הקפה האיכותי של בית הקלייה האיטלקי Musetti. החברה תשווק מגוון מכונות קפה מסדרות שונות לשימוש ביתי ולשימוש חצי מקצועי בבתי-קפה קטנים, מסעדות וחברות. החברה תשקיע כ-500,000 ש"ח בהחדרת המותג, המהלך ילווה בקמפיין פרסומי של מקאן אריקסון.
מכונות הקפה של ascaso הן שילוב של טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב מהמם, נוחות הפעלה וקפה איכותי ברמות הגבוהות ביותר. המכונות של ascaso הן חצי אוטומטיות ומבוססות דוד בוילר המאפשר להפיק אספרסו וקפוצ'ינו איכותיים כמו בבית קפה ואמינות לאורך שנים. מכונות הקפה ascaso משווקות במגוון רחב של דגמים המתאימים לשימוש ביתי ולשימוש חצי מקצועי בבתי-קפה קטנים, מסעדות וחברות.
מנכ"ל חברת Barista, דותן שלם: "זיהינו שמכונות אספרסו הוא הדבר הבא במטבח. אני בעצמי מחפש תקופה ארוכה מכונה איכותית ואסטטית למטבח שלי ולא מוצא. כולן או גדולות מידי, מכוערות מדי או אינן יודעות לעשות קפה. במקרה נתקלתי ב-ascaso בו זיהיתי מוצר איכותי, לא מתפשר המפיק קפה מעולה וגם נראה יפה.
החלטנו ללכת על מכונות קפה חצי אוטומטיות כי מכונות אוטומטיות אומנם פשוטות לתפעול אבל עושות קפה באיכות מאוד נמוכה. מכונות ידניות דורשות המון מיומנות וכשהיא לא שם, הקפה יוצא רע. מבדיקה שערכנו מצאנו שאין מספיק מכונות חצי אוטומטיות בשוק הישראלי, שהן פשוטות להפעלה ומסוגלות להפיק קפה מעולה ברמה של בית קפה וכמובן שגם נראות טוב.
כמובן שלא מספיק שהמכונה יודעת לעשות קפה טוב חשוב להשתמש בקפה משובח. כשהתחלנו לחפש פודים (POD) גילינו שאין יותר מדי מבחר וגם מה שקיים לא בהכרח איכותי. מכאן החלטנו להביא קפה איכותי והתחברנו עם בית קלייה איטלקי בשם Musetti שמייצר פודים, קפה טחון ופולי קפה ברמה סופר גבוה. עכשיו יש לנו את החבילה המושלמת עבור הצרכן – מכונה טובה + קפה איכותי".
אודות חברת Barista
הנציגה הבלעדית של חברת ascaso בישראל. החברה משווקת מגוון תערובות קפה משובחות מבתי קלייה נחשבים באיטליה. פילוסופיית הקפה של החברה הנה באיטלקית, Café Del Mundo שפרושה קפה מהעולם או A world of coffee. המטרה היא להביא לאוהבי הקפה את הקפה הטוב ביותר מכל קצוות העולם כגון: ברזיל, ג'מייקה, מלאווי, קוסטה-ריקה, הודו ועוד. בנוסף, פעילות החברה מתמקדת באספקת הקפה והתערובות עד לביתו של הצרכן. כתובת אתר החברה: www.barista.co.il
אודות חברת ascaso
הוקמה על-ידי Jesus ascaso בשנת 1962. במשך שנים, עיקר פעילותה של החברה הייתה ייצור מכונות קפה מקצועיות עבור השמות המובילים באיטליה וברכבי אירופה. החברה ביססה לעצמה שם של יצרן איכותי ואמין בייצור מכונות קפה לשימוש מקצועי (בתי-קפה, מסעדות, בארים וכו') וארוך טווח. כיום, ascaso היא החברה המובילה ליצור רכיבים לכל מכונות הקפה המקצועיות של היצרנים המובילים בעולם ביותר מ-50 מדינות.
חברת ascaso היא אחת היצרניות המובילות של מכונות אספרסו ומטחנות קפה לשוק הביתי. המכונות נמכרות בלמעלה מחמישים מדינות, ומיוצרות תחת תנאי האיכות המחמירים ביותר כדי לעמוד בפילוסופית האספרסו. המכונות בנויות באופן ורסטילי כך שהם מאפשרות למשתמש את החופש לבחור בין שימוש בקפה טחון או בפורמט האיטלקי, פוד (POD) המבוסס על תקן E.S.E שפירושו, Easy Serving Espresso.

תאריך:  19/02/2007   |   עודכן:  19/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il