חברת פזקר, יצרנית ומפתחת פתרונות איטום ובידוד מקבוצת פז, עולה בקמפיין חדש באמצעות קבוצת Lead לשיווק ממוקד המתמחה בפרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר.
לקראת חורף 2007 החליטה חברת פזקר לרענן את השפה התקשורתית הקיימת ולמצוא דרך חדשה ומקורית לקדם את מוצרי האיטום והבידוד שלה.
יחד עם קבוצת Lead, הוחלט לצאת בקמפיין חדש המציג מבנים בינלאומיים מוכרים, כגון שער הניצחון בפאריס והוותיקן ברומא, כשהם מתגוננים בפני הגשם בדרכים שונות. כל אחד מהמבנים עוזר לאפיין תכונה או שימושיות אחרת של מוצרי פזקר והוא נועד להמחיש את העובדה שהחברה בינלאומית ומספקת את כל פתרונות האיטום והבידוד.
הקמפיין החדש, הכולל מודעות בעלות כוללת של כחצי מיליון דולר פונה לאדריכלים, קבלני איטום, שיפוצניקים, אדריכלים ומהנדסים ועולה בעיתונות מקצועית כגון: "בתים וגן", "מבנים", "לקבלן ולבונה" ועוד.
לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל קבוצת Lead: כחלק מהאתגר היומיומי שלנו בדרך אל הלקוחות העסקיים ובעיקר כשמדובר בשיווק מוצרים מורכבים, חשוב לנסות לפשט את המסר ולהתאימו לגורמים השונים, בדרך מקורית וקריאטיבית.
בקמפיין של פזקר, האתגר היה למצוא דרך מעניינת ומקורית, לקדם את מוצרי האיטום והבידוד, ל"משוך את העין " של בעלי המקצוע הרלוונטיים ולחזק את מיצובה של פזקר כחברה בינלאומית, המובילה בתחומה. קמפיין המבנים הבינלאומיים משיג מטרה זו ובגדול".