X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פזקר
▪  ▪  ▪

חברת פזקר, יצרנית ומפתחת פתרונות איטום ובידוד מקבוצת פז, עולה בקמפיין חדש באמצעות קבוצת Lead לשיווק ממוקד המתמחה בפרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר.
לקראת חורף 2007 החליטה חברת פזקר לרענן את השפה התקשורתית הקיימת ולמצוא דרך חדשה ומקורית לקדם את מוצרי האיטום והבידוד שלה.
יחד עם קבוצת Lead, הוחלט לצאת בקמפיין חדש המציג מבנים בינלאומיים מוכרים, כגון שער הניצחון בפאריס והוותיקן ברומא, כשהם מתגוננים בפני הגשם בדרכים שונות. כל אחד מהמבנים עוזר לאפיין תכונה או שימושיות אחרת של מוצרי פזקר והוא נועד להמחיש את העובדה שהחברה בינלאומית ומספקת את כל פתרונות האיטום והבידוד.
הקמפיין החדש, הכולל מודעות בעלות כוללת של כחצי מיליון דולר פונה לאדריכלים, קבלני איטום, שיפוצניקים, אדריכלים ומהנדסים ועולה בעיתונות מקצועית כגון: "בתים וגן", "מבנים", "לקבלן ולבונה" ועוד.
לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל קבוצת Lead: כחלק מהאתגר היומיומי שלנו בדרך אל הלקוחות העסקיים ובעיקר כשמדובר בשיווק מוצרים מורכבים, חשוב לנסות לפשט את המסר ולהתאימו לגורמים השונים, בדרך מקורית וקריאטיבית.
בקמפיין של פזקר, האתגר היה למצוא דרך מעניינת ומקורית, לקדם את מוצרי האיטום והבידוד, ל"משוך את העין " של בעלי המקצוע הרלוונטיים ולחזק את מיצובה של פזקר כחברה בינלאומית, המובילה בתחומה. קמפיין המבנים הבינלאומיים משיג מטרה זו ובגדול".

תאריך:  20/02/2007   |   עודכן:  20/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il