הקף הקניות השנתי במגזר החרדי, בתחום מוצרי הצריכה, נאמד בסכום של 2,2 מיליארד שקלים. תקופת ערב פסח, נחשבת לעונת שיא בתחום הקניות ומשמשת כהזדמנות לבדק בית, התחדשות והצטיידות לקראת עונת הקיץ הקרבה.
בימים אלו, יוצא לדרך לראשונה במגזר החרדי, יריד עודפים ענק. היריד מציע מכירת עודפים של עשרות מוצרים ממגוון תחומים, במחירים נמוכים במיוחד. היריד יערך במרכז הקונגרסים בירושלים במשך ארבעה ימים בערב פסח.
במסגרת היריד, יציגו מיטב החברות במשק עשרות מוצרי צריכה, כגון: מוצרי חשמל, רהיטים, כלים, הלבשה, צעצועים, מתנות ועוד. לפי הצפי כמות המשתתפים המשוערת עומדת על 200,000 צרכנים מקרב המגזר החרדי.
לדברי יזמי הפרויקט מדובר במהפכה צרכנית עצומה "במגזר החרדי, לא קיימים קניונים ומרכזי קניות. בערב פסח כאשר משימת הקניות גדלה נאלץ הציבור להתרוצץ ממקום למקום כדי לרכוש את הדברים הנצרכים. הפיתרון שמציג יריד העודפים מאפשר לרכוש עשרות פריטים נדרשים תחת קורת גג אחד ללא צורך בכיתות רגליים ובזבוז זמן מיותר". בנוסף, מדגישים יזמי הפרויקט את פונקצית המחירים הנמוכים המרכיבה חלק משמעותי ביריד, "בגלל התמקדות היריד במכירת מוצרים מקטגוריית עודפים, מתאפשרת רמת מחירים נמוכה במיוחד ובלתי שגרתית. עשרות מוצרי איכות ימכרו בהנחה של עשרות ומאות שקלים שלא תשאיר אף צרכן חרדי בביתו". חשוב לציין, כי ביריד גם יתקיימו השקות ותצוגות של מוצרים חדשניים ומותגים מוכרים.
מנהלי השיווק מטעם החברות הגדולות שמשתתפות ביריד, קפצו על ההזדמנות לפגוש את קהל הצרכנים מקרוב ומבטיחים מפגש מרתק וחוויתי עם מבחר המוצרים והמותגים.
מצוות הפקת היריד נמסר כי את היריד ילווה קמפיין פרסומי ענק בהיקף תקציבי בסכום של למעלה מחצי מיליון שקל. הקמפיין יתבצע באמצעות משרד הפרסום - "טריו" ויופיע במדיה החרדית השונה.
מפרסום "טריו" נמסר כי הפרסום יתמקד בגיוס צרכנים ובהדגשת ייחודיות הפרויקט.