X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קניון סיטי
▪  ▪  ▪

קניון הסיטי באשדוד נמצא בבעלות משותפת של חברת נצב"א בבעלות קובי מימון וחברת מנופים פיננסיים לישראל, בבעלותם של אברהם נניקשוילי, ג'קי בן זקן וחיים רביבו.
למעלה מ-14 מיליון ₪ הושקעו בפיתוח שדרת המותגים החדשה בקניון הסיטי, השדרה עתידה להיפתח בחודש הבא. חיים רביבו, מבעלי הקניון, והרקדנית מאשה טרויאנסקי, מהתוכנית "רוקדים עם כוכבים", יובילו את הקמפיין החדש לקניון.
עלות הקמפיין למעלה מ-400 אלף ₪. רביבו ומאשה ידגמנו את המותגים המובלים בקניון כדוגמא: אירית, מנגו, נעלי אלדו, פוקס, ביג טויס, טי אנ טי, אודאון - חנות מותגים כמו ארמאני, בוס, דה פוטה מדרה, אמפוריום ועוד.
הקמפיין יעלה בקרוב על אוטובוסים, שלטי חוצות, ומודעות בעיתונים בכל אזור אשדוד והסביבה ויכלול אירוע השקה ייחודי תחת הקונספט "רוקדים עם מותגים". שני הפיינליסטים של העונה הקודמת "רוקדים עם כוכבים" יובילו את הקמפיין המבוסס על ריקודים כמו רומבה, צ'ה צ'ה צ'ה וסלסה.
לדברי בני חליף, מנכ"ל הקניון: "מהרגע שהוגדר הקונספט החדש של קניון הסיטי, אנו פועלים לממש את ערכיו. פעולות אלה אשר הביאו למיצובו כקניון המוביל באזור הינן ההוכחה כי שיווק יצירתי ונכון הנו הכלי החשוב ביותר היום בכל הקשור בניהול קניונים. הקמפיין אשר מדגיש את המותגים המובילים ושילובם בקונספט החדש של קניון הסיטי משדר הצלחה, סגנון ואי התפשרות על רמה".
עוד הוסיף מנכ"ל הקניון כי הקניון נמצא כיום במצב של 100% אכלוס וקיימת רשימת המתנה ארוכה מאוד של רשתות מובילות, זאת לעומת 90% אכלוס בתחילת שנת 2005.

תאריך:  21/02/2007   |   עודכן:  21/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il