משפחת לוין, בעלת רשת האופנה קרייזי ליין, רוכשת את רשת חנויות האופנה לוצ'י ממשפחת קרייצר. לוצ'י מציעה קולקציה בסגנון טרנדי וסקסי לקהל יעד צעיר, נשים בגילאי 15-30. לרשת הנרכשת 15 חנויות הממוקמות בעיקר בקניונים מצליחים בפריים לוקיישנס. החנויות של הרשת, כולן בבעלות, ללא זכיינים, בעלות שטח של 50-90 ממ"ר ומגיעות לפדיון ממוצע של 800 דולר לממ"ר.
משפ' לוין מוסרת, כי בכוונתה לנצל את היכולות הניהוליות המוכחות, שסייעו לקרייזי ליין להגיע למעמדה כמובילה באופנה לנשים, כדי להביא את לוצ'י ל-40 חנויות תוך כשלוש שנים, כולן בבעלות, ללא זיכיונות. החנויות הקיימות וכן אלה המתוכננות להיפתח יעוצבו מחדש בהשקעה של כ-15 מיליון ש"ח.
בפרסום ומיתוג לו'צי יושקעו כמיליון דולר בשנה, ובין היתר יחלו בחיפוש אחר פריזנטורית מתאימה שתייצג את רשת האופנה.
שתי הרשתות: קרייזי ליין ולוצ'י יפעלו בבידול מלא מבחינה שיווקית, ויעוצבו בשני מרכזי עיצוב נפרדים, אך יעזרו במרכז לוגיסטי משותף.
משפחת לוין, הרחיבה לאחרונה את השדרה הניהולית שלה בקרייזי ליין מתוך כוונתה להרחיב את השקעתה ואחיזתה בשוק האופנה בארץ. לוין משוכנעים שבזכות כישורי הניהול וההתמחות הקמעונאית, יצליחו לבנות את לוצ'י כמותג חזק ומוביל לצעירות.
במסגרת פעילויות אלה השקיעה קרייזי ליין במערכת ERP שמפותחת באופן ספציפי כדי להתאים לדרישותיה, וכן הוחל בתהליך של הגדלת המרכז הלוגיסטי.