חברת "נוה פארמה" יוצאת בקמפיין ל"סטרימר" תחת הסלוגן: משתמש בטיפות אף? כדאי שתבדוק מה אתה מסניף.
הקמפיין, בהשקעה של כ-450,000 ש"ח עולה באמצעות משרד הפרסום מורדי-גורן. נועד להדגיש את יתרונו הבולט של סטרימר מול טיפות אף המכילות חומר משמר הגורם להתמכרות ומציג את טיפות האף המסורתיות כסם ממכר.
ד"ר ארנה מלר מנכ"לית חברת "נוה פארמה": החלטנו לצאת בקמפיין זה בגלל עלייה במודעות הציבור לנזקים שבחומר משמר. הקמפיין מדגיש את יתרונו הבולט של סטרימר כתרסיס טבעי על בסיס מי-ים שאינו מכיל חומר משמר על פני טיפות האף הקיימות בשוק שמכילות חומר משמר וגורמות להתמכרות. סטרימר נמכר עד כה בהצלחה ברשתות הפארמה ללא כל תמיכה פרסומית. מטרת הקמפיין היא להגדיל את קהל המשתמשים כשהפניה נעשית לקהלים בעלי מודעות בריאותית גבוהה.
אנו מצפים כי בעקבות הקמפיין יעלה השימוש בסטרימר בכ-35%. חברת "נוה פארמה" מפתחת ומשווקת תרופות ללא מרשם הנמכרות בבתי המרקחת ובפארמים ברחבי הארץ. החברה מייצאת לחו"ל חלק מפיתוחיה.