X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוברה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

"קוברה", חברה ישראלית ותיקה המשווקת בגדי ים מזה 37 שנה, בחרה בדוגמנית חן שילוני, להוביל את קמפיין 2007 של המותג. הקמפיין עולה בהשקעה כוללת של כמיליון שקל, והוא יתמקד בשלב א', בהפקת קטלוג מהודר בכיכובה של שילוני, ובשלב ב', עם התחממות העונה, גם פרסום בעיתונות הכתובה ובאמצעות דיוור ישיר.
הבחירה בחן שילוני, מסבירה איריס נוטי, מנהלת השיווק של חברת "קוברה", היתה בעיקר בשל המראה האקזוטי שלה שמאפיין את היופי הישראלי, וכן בהיותה אשה בוגרת יותר, המתאימה לקהל היעד של המותג. היא מאפיינת את הלוק הישראלי, משדרת מראה קיץ, ובעלת עור טבעי זוהר אשר מחמיא לבגד הים.
חברת "קוברה" משווקת את בגדי הים בכ-160 נקודות מכירה ברחבי הארץ, בעיקר חנויות הלבשה תחתונה ובגדי ים. החברה משיקה בימים אלה את קולקציית קיץ 2007, עם 30 סדרות חדשות המיועדות, לקבוצות גיל שונות כגון: גזרות ביקיני לגילאי 18+, סדרות שלמים וחצאי שלמים, לנשים בגילאי 30+ ועוד.

תאריך:  06/03/2007   |   עודכן:  06/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il