X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק
▪  ▪  ▪

חברת בזק יוצאת מחר בקמפיין חדש העוסק בירידת מחירי השיחות ברשת בזק. מטרת הקמפיין להסב את תשומת לב הציבור לעובדה שמשתלם יותר לדבר מבזק - גם לסלולרי.
בעקבות ירידת תעריפי דמי הקישוריות ב 1 במרס, ירד מחיר דקת שיחה מבזק לסלולאר ל 37.4 אג'. מדובר בתעריף זול במיוחד, הנמוך משמעותית מתעריפי השיחה בין מנויים בתוך אותה רשת סלולרית. הקמפיין החדש מדגיש באופן רגשי את הירידה המתמשכת של המחירים בבזק.
כוכבי סרט הטלוויזיה של הקמפיין הם ילד שרודף אחרי "סלינקי" (צעצוע קפיץ) צבעוני במורדות מדרגות ורחובות, תוך התגברות על מכשולים שונים בדרך. שום דבר לא יפריע לסלינקי להמשיך ולהתגלגל, להמשיך ולרדת, ולילד ליהנות מהמשחק המעניין. הסלינקי של בזק המתגלגל במורד מסמל את הירידה המתמשכת במחירי השיחות באמצעות רשת בזק.
מטרת הקמפיין היא לקבע אצל ציבור הצרכנים את תפישת המחיר בנוגע לשיחות מבזק לסלולר. סקרים שעורכת בזק מעלים כי הדעה הרווחת בציבור, הגם שהתמנתה בשנה האחרונה, היא עדיין כאילו שיחות בתוך הרשתות הסלולריות זולות יותר משיחות מבזק לסלולאר, תפיסה מוטעית שכאמור אינה נכונה. כך למשל, בסקר שנערך בשנה שעברה סברו 75% מהנשאלים ששיחות בתוך הרשתות הסלולאריות זולות בהשוואה לשיחות מבזק לסלולר. בדיוק שנה לאחר מכן, בסקר שנערך בחודש שעבר, עמד אחוז הנשאלים שסברו כי שיחות בין הרשתות הסלולריות הן הזולות ביותר - על 63% בלבד. השינוי בעמדות נובע מפעילות ההסברה של בזק לאורך תהליך הורדת דמי הקישוריות.
הסרט הופק על ידי משרד הפרסום היה אדלר חומסקי ומולה הפקות. הבמאי אלי סוורדלוף, לקח את צוות ההפקה לרחובותיה הציוריים של זכרון יעקב. במשך יומיים, בהם רדפו אנשי ההפקה אחר הסלינקי השובב, היוו צוות ההפקה והכוכבים הראשיים הילד תומר והסלינקי הצבעוני את מוקד ההתעניינות ומרכז תשומת הלב של תושבי העיירה השלווה. הסלינקי, דרך אגב, המשיך להתגלגל תודות למכונת לחץ אוויר. את התוצאה מרהיבת העין, אשר נראית כמו סצינה מסרט קולנוע פסטורלי אפשר לראות החל ממחר על מסכי הטלוויזיה.

תאריך:  06/03/2007   |   עודכן:  06/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il