רשת ml men, שנפתחה בספטמבר 2006, פותחת השבוע את הסניף ה-25, בקניון מול הים באילת. לדברי אבי מלכה, מנכ"ל הרשת: "בחצי שנת פעילות הקימה החברה רשת המונה 25 סניפים בהשקעה של 13 מיליון ש"ח. הרשת הצליחה לפתוח סניפים בקניונים אסטרטגיים ובמיקומי פריים לוקיישן, כמו בקניון עזריאלי בת"א, בקניון גבעתיים, קניון הזהב בראשל"צ, בגרנד קניון בחיפה, בקריון, בקניון מלחה בירושלים, בקניון מול הים באילת, בקניון הנגב בבאר שבע, בקניון בת ים, בקניון רננים ברעננה, קניון ערים בכפר סבא, בקניון חיפה ועוד".
עוד מסר מלכה כי "פתיחת הסניפים משקפת את היקף פעילות הרשת". לדבריו: "אני מייחס את הרחבת פעילות הרשת המהירה לבלעדיות בקטגוריה בתחום אופנת הגברים "ביג אנד טול". הרשת מעניקה פתרון אופנתי לגברים בגילאי 30 פלוס שעד כה לא ניתן מענה למגזר זה".
מלכה הוסיף כי בשנת 2007 תפתח הרשת עוד שלושה סניפים חדשים במטרה להגיע לפריסה ארצית מלאה. שלושת הסניפים יפתחו בקניון איילון, בקניון מודיעין ובקניון קריית אונו על שטח ממוצע של 100 מ"ר בכל סניף, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון ש"ח. כמו כן תגדיל הרשת את תקציב הפרסום שנאמד ב-2006 ב-1 מיליון ש"ח לתקציב שנתי של 4 מיליון.