פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, שהחיבור לטבע הוא אחד מערכיה, ממשיכה בפעילות עם חברת הדלק פז וחנויות YELLOW ויוצאת בפעילות נרחבת לאביב בהשקעה של כ-300,000 שקל.
במסגרת המהלך, יוצאת פריגת במבצע אביב מרענן במסגרתו בקניית 2 בקבוקים אישיים של פריגת בתחנות פז בהן פועלות חנויות YELLOW, תוענק מפה ייחודית המציעה מגוון טיולי אביב ופריחה. המבצע בתוקף, החל מ-12.3.07 ועד 16.4.07 בסניפי Yellow ברחבי הארץ.
הפעילות, תחת הסיסמה "פריגת בשביל הטבע", תלווה בפעילות קד"מ ובדיול באמצעות חברת טרגרט מרקט.
גלעד אלמגור מנהלת תחום צריכה מחוץ לבית בפריגת: "פריגת מחוברת לטבע ומעניקה לצרכנים אפשרות להתחבר לטבע עם מגוון הצעות לטיולים. YELLOW נבחרה כשותפה לפרוייקט מתוך ראייה אסטרטגית של שתי החברות להעניק לצרכן את הערך המוסף הגבוה ביותר בשילוב חוויה על הדרך".
לדברי חגית קמין, מנהלת יחידת השיווק והאסטרטגיה בפז: "שיתוף הפעולה מהווה נדבך נוסף מבין האטרקציות בהן משתמשת רשת YELLOW למשיכת קהל לחנויות ומחזקת את תפיסת ONE STOP SHOP של YELLOW. אנו דוגלים ביחס אישי וחם לנהגים שעל אם הדרך ומנסים להביא את חוויית הקנייה בחנויות כאישית ומרגשת".
פריגת נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים איחוד 33.3% וקיבוץ גבעת חיים מאוחד 33.3% ומבשלות בירה ישראל (הנשלטת ע"י קוקה-קולה ישראל) 33.3%.
תשלובת פריגת המעסיקה כ- 450 עובדים, הוקמה ב- 1942 עם ייסודו של מפעל "גת" בקיבוץ גבעת חיים והינה החברה המובילה בשוק בתחום המיצים הסחוטים, הנקטרים, הקפואים, הרכזים והמשקאות הקלים.
www.prigat.co.il