X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת רשף פתרונות הדפסה בע"מ
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת רשף פתרונות הדפסה בע"מ, נציגת brother בישראל, החלה לשווק את MFC-5460CN - משולבת צבע מתקדמת, עם זיכרון פנימי כפול, המותאמת לצרכים ביתיים ולעסקים קטנים. מכשיר זה כולל בתוכו מדפסת צבעונית, פקס עצמאי, מכונת צילום צבעונית, סורק צבעוני שולחני עם מזין אוטומטי וחיבור רשת מובנה פנימי, המאפשר שימוש של קבוצות משתמשים בו זמנית ופוטו סנטר להדפסת תמונות דיגיטליות, עם טכנולוגיית Pictbridge להדפסה ישירה ממצלמה דיגיטלית.
מכשיר זה נכלל בסדרת המוצרים של brother בטכנולוגיית הזרקת דיו, הכוללת מספר מכונות משולבות מתקדמות, בטכנולוגית הדפסה ייחודית מתקדמת, tubing system, אשר אפשרה פיתוח מכשיר קומפקטי התופס מעט מקום בעיצוב ברמה גבוהה, והמתאפיין בהדפסה שקטה במיוחד. טכנולוגיה זו מאפשרת גם חיסכון משמעותי בעלויות, הודות לשימוש במכלי דיו נפרדים לכל צבע.
המשולבות החדשות של brother כוללות מנוע מהיר וחדש - BH7 אשר מביא עמו מספר חידושים. המנוע החדש מאפשר הדפסה איכותית בגודל נקודה מדהים של 1.5 פיקוליטר, מה שמאפשר דיוק ואיכות בהדפסה, שימוש במגוון צבעים, שליטה טובה יותר בכמות הצבע. כך התוצאה משתווה להדפסה במדפסת פוטו וזאת רק באמצעות 4 צבעים במקום 6 צבעים שיש במדפסות הפוטו. איכות הפלט אף תהיה איכותית יותר בשימוש בנייר ייחודי של brother שממותג תחת השם Innobela המותאם להדפסת תמונות.
למדפסת הצבעונית רזולוציה של 6,000x1,200dpi והיא מדפיסה במהירות של עד 25 דפים לדקה בצבע ו- 30 בשחור לבן, קיבולת של עד 100 דף, כוללת חיבור רשת מובנה. הדפסה ישירה מכרטיס זיכרון וטכנולוגיית Pictbridge להדפסה ישירה ממצלמה דיגיטלית.
פקס צבעוני עצמאי עם 100 זיכרונות לחיוג מהיר, זיכרון פנימי עד 400 מסמכים למשלוח/קבלה, מהירות מודם של 33,600 ביט לשניה ומזין מסמכים אוטומטי עד 35 דפים.
מכונת צילום צבעונית עצמאית ברזולוציה של עד 1,200X1,200dpi, הגדלה והקטנה של 25%-400%.
סורק איכותי צבעוני מאפשר סריקת תמונות בצבע או שחור לבן, רזולוציה של עד 19,200dpi, אפשרות סריקה לדוא"ל או קובץ ואפשרות לסריקה מחוברות וספרים.
מחיר המכשיר המשולב: 1,000 ש"ח כולל מע"מ
ניתן להשיג ברשתות השיווק ואצל המשווקים המורשים
-------
רשף פתרונות הדפסה בע"מ נציגת תאגיד Brother International Japan הינה חברת בת בבעלות מלאה של רשף מחשבים וציוד היקפי (1982) בע"מ - חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. החברה עוסקת בייבוא, שיווק, מכירות, הפצה ושרות של המוצרים הבאים: מוצרי המיכון העסקי תוצרת brother כגון מדפסות לייזר, שחור לבן, צבע, מכונות משולבות, מדפסות סיכה, מכונות פקסימיליה, מכשירי P-touch להדפסת תוויות ממוחשבות וידניות וחומרים מתכלים מקוריים לכל סוגי המוצרים.
החברה מתמחה בנוסף ביבוא שיווק ושירות למכונות צילום דיגיטליות מתוצרת T-A. לחברה מערך שרות מתקדם בפריסה ארצית ורשת של משווקים מורשים ברחבי הארץ. החברה פועלת ממשרדיה בקרית אריה, פתח תקווה.
למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.brother.co.il
לפרטים נוספים: מיכל זילבר, דורן תקשורת, 7750775-09, 8333127-050

תאריך:  13/03/2007   |   עודכן:  13/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il