רשת "הום סנטר" מעלה קמפיין פרסום בהיקף של 2 מיליון שקל להשקת מותג My Home - דירות ענק מושלמות ומעוצבות הממוקמות בסניפים הגדולים של הרשת ומעניקות פתרונות עיצוביים כוללים ללקוחות. את הדירות ניתן להעביר בשלמות הביתה, לבנות, לרהט ולאבזר בית שלם.
את המהפך של הרשת ואת קמפיין הפרסום מובילה אורנה דץ, מי שמזוהה עם המונח "מהפך" אשר עולה בקנה אחד עם המעבר התדמיתי שעוברת הרשת. הקמפיין יכלול סרטון פרסומת בטלוויזיה שישודר בערוצים 2 ו- 10, מודעות בעיתונות הארצית ובעיתונות נשים, שילוט חוצות, שילוט בסניפים, קטלוג ועוד.