חברת דואר ישראל, כחלק מן החזון העסקי החדשני שלה, ממשיכה לפתח קו מוצרים ושירותים חדשניים המשנים את פני מפת התקשורת כפי שהכרנו עד כה.
עם שלל ההתפתחויות בשוק התקשורת ממשיך המברק להוות דרך מקורית להעברת מסרים - מסר תקשורתי אישי חשוב ומכובד לשמחות, אבל, ברכות ותשומת לב אישית. השירות החדש מצטרף לרשימת השירותים האינטראקטיביים של חברת הדואר הבאים לשפר את השירות, לעשותו נגיש וידידותי למשתמש תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.
מעתה, אין צורך להגיע לסניף הדואר על מנת לשלוח מברק מיוחד ליום הולדת או חלילה לניחום אבלים. מהיום ניתן פשוט להיכנס לאתר חברת דואר ישראל, לבחור את סוג המברק - רגיל או מאוייר, לכתוב את ההודעה, ולשלוח אותו לחלוקה באמצעות לחיצת כפתור אחת, גם התשלום מתבצע בנוחות על ידי כרטיס אשראי באתר. במערכת הטכנולוגית המיוחדת שנחנכה לצורך שירות חדשני זה ניתן להזין תאריכים רבים מראש לאירועים שונים והמברקים יישלחו במועדם. אישור המסירה יגיע ב- sms לשולח.
אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל, ציין כי "החברה פיתחה בשנה האחרונה מוצרים אינטראקטיביים וחדשניים רבים והרחיבה את מגוון השירותים ללקוחות". עוד הוסיף הוכמן: "שירות זה של שליחת מברק און-ליין הוא נדבך נוסף במגוון השירותים החדשניים שמעניקה חברת דואר ישראל ללקוחותיה, מוצרים אלו הנשענים על פלטפורמה מקוונת הינם חלק חשוב משירותי הדואר המתקדמים".
אלדד כהן, סמנכ"ל השווק, אמר כי החברה שמה לה למטרה להרחיב, להעשיר ולגוון את השירותים המיוחדים והמתקדמים שלה ומסר כי כבר בימים הראשונים להפעלתו, שירות הזמנת מברקים באתר דואר ישראל זוכה להצלחה מרשימה, וכי הלקוחות מציינים לטובה את נוחות השימוש ואת האפשרות לבצע מעקב אחר המברק עד למסירתו ליעדו.