X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גלובל פקטורינג
▪  ▪  ▪

חברת "גלובל פקטורינג" רכשה פוליסה למימון פעילות יצואנים ומכירות מקומיות, שתאפשר לה לממן היקף עסקות של למעלה מ-100 מיליון ₪ ב-2007, מחברת ביטוח האשראי הבינלאומית "Euler Hermes".
גלובל פקטורינג הינה חברת הפקטורינג היחידה המעמידה לרשות יצואנים את האפשרות ליהנות מהרחבת ניהול סיכון האשראי על-ידי חברת ביטוח אשראי בינלאומית, ללא חיתום עצמי.
Euler Hermes הינה מבטחת האשראי הגדולה ביותר בעולם, ונתח השוק שלה הינו כ-40% משוק הביטוח העולמי. לאחרונה פורסם כי Euler Hermes חתמה על הסכם להצטרפות לשליטה בבסס"ח - החברה הישראלית לביטוח אשראי בע"מ.
לדברי ירון טיקטין, מנכ"ל גלובל פקטורינג, למהלך שביצעה החברה יתרונות רבים עבור לקוחותיה, שכן רכישת ביטוח אשראי מחברה בינלאומית עם היקף פעילות נרחב כמו חברת
"Euler Hermes" מבטיחה כיסוי ביטוחי נרחב על פני כל הגלובוס ולא רק ברמה הלוקלית, וניהול הסיכונים מבוצע בחו"ל ברמה בינלאומית. זאת ועוד, לחברות ביטוח ישראליות המבטחות חברות ועסקים בישראל - יכולת כיסוי מוגבלת, בעוד שחברת "גלובל פקטורינג", המבוטחת על-ידי "Euler Hermes" ניהנת ממקור ביטוחי בינלאומי לא מנוצל בהשוואת לחברות הביטוח המקומיות. אין ספק שמהלך זה מבסס את יתרונה היחסי של לגלובל פקטורינג על פני חברות פקטורינג אחרות הפועלות בשוק הישראלי.
חברת "גלובל פקטורינג" היא חברת מימון חוץ בנקאית המציעה לחברות פתרון פיננסי כולל המבוסס על שלושה מרכיבים: מימון, ביטוח אשראי חייבים וגבייה. הפקטורינג הוא כלי מימון המבוסס על נכסי הפירמה ומהווה מקור אשראי חוץ בנקאי עבור עסקים וחברות בצמיחה.
משה עמית, יו"ר דלק נדלן, (לשעבר משנה למנכ"ל בנק הפועלים)מכהן כיו"ר החברה ובין בעלי מניותיה ניתן למצוא את יואב חרל"פ, מבעלי כלמוביל וכלמוטור, עו"ד עופר לוי, שותף מנהל במשרד עורכי הדין פרופ' יובל לוי ושות', ניר דור יו"ר קרגל תעשיות קרטון, עמי בלנדר מבעלי קרגל, צבי ברק, תעשיין בתחום המכשור הרפואי ובעליה של חברת "קיסריה אלקטרוניקה רפואית בע"מ, ובעלי מניות נוספים מתחום התעשיה. חברת גלובל פקטורינג הינה החברה היחידה בשוק שבבעלות גופים פרטיים בשוק הישראלי.

תאריך:  10/04/2007   |   עודכן:  10/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il