X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סמסונג סלולר
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

סמסונג סלולר יוצאת בקמפיין מוזיקה למכשיר SAMSUNG E250 - טלפון מוזיקה מתקדם בעיצוב סליידר דקיק ואופנתי מסדרת ה-Ultra Slim. הקמפיין, בעלות כוללת של כחצי מיליון שקלים, תחת המסר "תן למוזיקה להשתלט עליך", יעלה באינטרנט באתרים דוגמת תפוז, Walla ו-Ynet למשך שבועיים.
הקמפיין האינטראקטיבי מציע לגולשים לבחור את סוג המוזיקה האהוב עליהם מתוך ארבעה סגנונות - היפ-הופ, אלקטרוני, רוק כבד ופופ. עם ההקלקה, יעלה שיר מהופעה של להקה מהז'אנר שנבחר, בגודל מסך מלא.
לכל לקוחות סמסונג - הנחות על אלבומים והופעות מוזיקה במסגרת הקמפיין תעניק סמסונג לכל לקוחותיה, המחזיקים מכשיר סמסונג כלשהו, הטבות בלעדיות בהן: % 30 הנחה על אלבומים מובילים ב-NMC כדוגמת מוש בן ארי, אריק ברמן, חווה אלברנשטיין ויהודה סעדו. 40% הנחה על DVD של הופעות מוזיקה כגון Lord Of the Dance, בוב דילן ובנוסף, ניתן לבחור במסאז או קוקטייל זוגי לנופש מוסיקלי באילת של חברת טייטל. כל בעל מכשיר סמסונג יוכל לממש את שלושת ההטבות פעם אחת בלבד, באמצעות קופון סלולרי שיקבל לאחר שיסמס את הקוד שקיבל באתר, עם מילוי פרטיו.
לדברי אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סמסונג סלולר, מטרת הקמפיין היא להדגיש את יכולת המוזיקה של המכשיר, המעניק מענה אופטימלי לחובבי מוזיקה החל מנגני MP3 ו-MP4,BT סטריאופוני, מגבר דיגיטאלי ומעבד צלילים, וגם רדיו FM מובנה. עוד מציין זיתן כי, המהלך נועד לחזק את הקשר של סמסונג עם לקוחותיה תוך מתן הטבות אטרקטיביות "אנו רואים במשתמשי מכשירי סמסונג שגרירים הראשונים במעלה אשר בכוחם לחזק את המותג וככאלה, אנו מרגישים מחויבים, לתת להם ערך מוסף וממשי במסגרת השימוש שלהם במכשירי סמסונג".
SAMSUNG E250 - סליידר מוזיקה דק ואופנתי
SAMSUNG E250 הינו מכשיר מוזיקה בעיצוב סליידר דק ואופנתי מסדרת ה-Ultra Slim של סמסונג. המכשיר מציע שלל תכונות מתקדמות לחוויית מוזיקה מושלמת: נגן MP3 מתקדם התומך בפורמטים AAC ו-AAC+,BT סטריאופוני (A2DP), מגבר דיגיטאלי ומעבד צלילים, נגן ווידאו MP4 וכל זאת בנוסף לאיכות סאונד עשירה של 64 פולי. המכשיר כולל גם רדיו FM מובנה המאפשר לכוון לתחנות קבועות מראש וניתן להאזנה באמצעות אוזניות סטריאופוניות הכלולות בערכה. המכשיר מוצע בצבעי כסף ולבן ומגיע עם כרטיס להרחבת הזיכרון.
SAMSUNG E250 מצויד ב-2 פונקציות ייחודיות ומתקדמות, חיוג בלחיצת כפתור בשעת חירום ופונקציה ייחודית לאיתור הטלפון במקרה אובדן או גניבה:
את המכשיר ניתן להשיג ברשת סלקום ובחודשים הקרובים גם ברשת באורנג

תאריך:  11/04/2007   |   עודכן:  11/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il