X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מסעדת אבו גוש
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]


מסעדת אבו גוש יוצאת בקמפיין פרסום טלוויזיוני לרגל החדרת סדרת סלטים מהמסעדה לשוק הכלל ארצי. הקמפיין יעלה בטלוויזיה באמצעות משרד זרמון גולדמן ובהשקעה כוללת של 950,000$.
הפרסומת הייחודית דוברת ערבית עם תרגום לעברית (וזו לא טעות דפוס), מעבירה בהומור ובשנינות את מסר האותנטיות וחוויית האכילה במסעדת אבו גוש שמתבטא גם באריזה המעוטרת בכתב ערבי ובסלוגן המלווה את הקמפיין: "אבו גוש. ישר מהמסעדה".
במהלך נעשה מאמץ לשקף את ערכי החומוס הערבי, האותנטי, שנתפס בקרב מרבית הישראלים כחומוס המשובח ביותר. בשנים האחרונות ניסו היצרניות המובילות בשוק הסלטים לשוות לחומוס התעשייתי תדמית אותנטית אולם זו הפעם הראשונה בה עומד על המדפים הדבר האמיתי.
בהקשר הזה, מבטיח ג'וואדת איברהים, בעל מסעדת אבו גוש, שאכן מדובר במתכון הסודי שלו, הזהה אחד לאחד לזה המוגש במסעדה, רק בגירסא כשרה בהשגחת בית יוסף.
בפרסומת שאורכה 30 שניות, מככב כמלצר ראשי שחקן עב מידות ומשופם שהגיע הישר מהתיאטרון הלאומי של כווית, מהטיפוסים שהופכים במהירות לסלב מקומי. בצילומי הפרסומת השתתפו כניצבים גם ג'וואדת איברהים ואשתו ובנו הקטן. אשתו של איברהים, נור ג'וואדת היא מלכת היופי לשעבר של חבל צ'אנג מיי שבתאילנד ומאחורי השת"פ הישראלי-ערבי הזה עומדים עוד כמה סיפורים אנושיים וישראלים יפים.
קצת רקע על השת"פ
מסעדת "אבו גוש" בבעלותו של ג'אוודת איברהים חברה עם חברת מעדני מיקי למיזם משותף במסגרתו, כאמור, ישווקו על מדפי הסופרמרקטים גביעי סלטים מבית מסעדת "אבו גוש". סדרת המוצרים כוללת בשלב הראשון: חומוס, טחינה וסלט טורקי, כולם ארוזים באריזות אותנטיות, בדיוק כמו אלו שמוכרים "לקחת הביתה" במסעדות מזרחיות ובחומוסיות.
את המהלך מגבה בין השאר מחקר שבדק את עמדת הציבור בישראל למונח "חומוס ערבי". תוצאות המחקר העלו של-86% מהציבור יש אסוציאציה חיובית כלפי המושג "חומוס ערבי" ותפיסה תדמיתית המצביעה על קשר חיובי הדוק בין המושג לאיכויות של טעם, טריות וחוויית אכילה אותנטית. במחקר אף הוכתר הכפר אבו גוש כבירת החומוס של ישראל, המציעה את החומוס הערבי המשובח, הטרי והאיכותי ביותר.
המחקר בוצע בדצמבר 2006 על-ידי חברת גיאוקרטוגרפיה באמצעות סקר טלפוני שנערך בקרב 500 משיבים גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסיה היהודית בישראל.

תאריך:  18/04/2007   |   עודכן:  18/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il