בית הספר לאנגלית Wall Street מעלה בימים אלה קמפיין רדיו חדש תחת הסלוגן "אתה יודע יותר ממה שאתה חושב". הקמפיין שהופק באמצעות גלר נסיס ירוץ במשך 10 חודשים וישודר בתחנות הרדיו האזוריות בתל אביב, ביניהן 103FM, 102FM, רדיוס 100FM, 99FM, 93FM ו- 91FM. עלות הקמפיין מוערכת בחצי מיליון ש"ח.
הקמפיין כולל ארבעה תשדירי רדיו בהם מעידים אנשים על קשיים שנתקלו בהם בגלל האנגלית. אחד מהדוברים בתשדירים מספר: "הלכתי לראיון עבודה בחברת סטארט אפ שנמצאת בקרייסס, מייצרת LCD לחדרי VIP ומחפשת אנלייזר. אמרתי שאני מוכן להיות פולי דדיקייטד אם רק אקבל לפטופ ואוטו מליסינג. בסוף לא קיבלו אותי בגלל שאין לי אנגלית ברמה גבוהה. שיט". מטרת הקמפיין להעביר את המסר: "אתה יודע אנגלית יותר טוב ממה שאתה חושב... ואנחנו נוציא את זה ממך".
לדברי סמנכ"ל השיווק ב-Wall Street, זהבית מגל, "הקמפיין החדש מהווה המשך לקמפיין הקודם - לדבר אנגלית בביטחון. הרעיון הוא להראות כי יש לנו אוצר מילים גדול באנגלית אך אנו לא משתמשים במרבית המילים והביטויים שאנחנו מכירים. ברוב המקרים עם השנים אנחנו פשוט נוטים לשכוח אותם. בשיטת הלימוד של Wall Street יודעים לזהות את הידע הקיים ולהיעזר בו להעשרת השפה והביטחון האישי".
בית הספר לאנגלית Wall Street הינו בית הספר הגדול בעולם ללימודי אנגלית. הרשת נוסדה בשנת 1974 ולה למעלה מ-400 מרכזים ברחבי העולם. שיטת הלימוד הייחודית מתמקדת ביצירת סביבה כוללת דוברת אנגלית עבור התלמיד. Wall Street פועלת בישראל משנת 1999 ומונה 9 מרכזים ברחבי הארץ.