אמיגו, המפעיל הסלולרי הרביעי, מתחיל פעילות קידום מכירות בקניונים ונקודות מכירה.
לטוס עם 7 חברים לאחד מ-7 יעדים אקזוטים ברחבי העולם.
אמיגו, הרשת הסלולרית החדשה מבית מירס- מוטורולה תחל בימים הקרובים פעילות קידום מכירות בקניונים ברחבי הארץ. דיילות ודיילים לבושים בתלבושות "אמיגו" שעוצבו במיוחד לפעילות השיווקית יחלקו גלויות עם שאלות קצרות אודות המותג החדש, ובין העונים יוגרל פרס ענק - נופש באחד משבעה יעדים אקזוטיים בעולם עם 7 חברים מועדפים. בין היעדים לבחירה נופש בזנזיבר, תאילנד, פריז ניו-יורק, סיציליה, ברצלונה או לונדון.
הפרס הגדול עולה בקנה אחד עם חבילת הטבות התמחור של אמיגו בהן מוצע למצטרפים לאמיגו לבחור שבעה יעדים מספריים ללא חיוב זמן אויר "אמיגו".
משה בר צבי, סמנכ"ל השיווק של חברת מירס מסר כי " מסלול 7 היעדים של אמיגו היינו ההצעה הטובה ביותר בשוק הסלולר היום וטבעי שמבצע הקד"מ יכלול את ההגרלה האטרקטיבית ביותר, 7 יעדים לבחירה עם 7 חברים". בר צבי הוסיף, "אנו רוצים לבסס את הצעת 7 היעדים של אמיגו כטובה מסוגה הקיימת בשוק למשפחה ולחברים".
אמיגו הינה הרשת הסלולרית מבית מירס הפונה לשוק הפרטי-משפחתי. אמיגו מאפשר 6 צורות תקשורת שונות במכשיר אחד ובהן טלפון דו קווי, אוקי טוקי סלולרי, אינטרנט און-ליין, יומן פגישות חכם, טייפ מנהלים דיגיטלי וכן תמיכה בטכנולוגיית ג'אווה המאפשרת הורדת תוכנות ומשחקים על גבי המסך הגרפי הגדול. מירס תקשורת, היא חברה בבעלות משותפת של מוטורולה תקשורת ישראל ואמפ"ל.