רשת מרכזי רווחה משלימה "מאיר פנים - כח לתת" המפעילה 40 סניפים בפריסה ארצית של מוקדי סיוע לנזקקים, אספקת מזון, שירותי בריאות וסיוע משפטי, יוצאת במבצע התרמה ארצי ייחודי באינטרנט תחת הסיסמא "למלא את הצלחת לפחות לילד אחד".
הקמפיין הופק בהתנדבות ע"י חברת האינטראקטיב FCBI מפרסום "שמעוני פינקלשטין FCB", חברת Cellact שסיפקה את התשתית הטכנולוגית וחברות הסלולר אורנג', סלקום ופלאפון.
במרכז הקמפיין ניצב ילד מתבונן בצלחת ריקה ומצפה שמשהו יקרה, כאשר הגולשים מתבקשים לסייע לממן ארוחה אחת בודדת באמצעות משלוח הודעת SMS. עם קבלת SMS התמונה משתנה - הצלחת מתמלאת והילד מתחיל לחייך.
במרוצת שבע שנות פעילותו הפך "מאיר פנים - כח לתת" לארגון שטח הגדול בישראל, אשר מספק שירותי רווחה משלימים לנזקקים. בין היתר, מפעילה מסעדות, המספקות ארוחות חינם ושירותי הסעדה לתלמידים נזקקים. בנוסף, מפעילה העמותה גם מרכזי ציוד יד שנייה, ומעניקה שירותים רפואיים וסיוע משפטי למי שידו אינה משגת. מדי יום מספק הארגון ארוחה חמה למעלה מ-10,000 ילדים ברחבי הארץ.
לדברי סמנכ"ל הקריאטיב ב"שמעוני פינקלשטין FCB", קובי ברקי, שיזם את מבצע ההתרמה וגייס את חברות הסלולר וגופי המדיה השונים: "אני שמח שבאמצעות רעיון חדשני הצלחנו להמחיש את הסיפוק המיידי שבנתינה".