X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בייגל בייגל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת בייגל בייגל, המובילה את קטגוריית הבייגלה בישראל, מובילה מהלך אסטרטגי רחב היקף, במסגרתו היא מחזקת את תקשור הערכים התזונתיים של סדרת מוצרי הבייגלה, ומסבירה לראשונה באומץ, באחריות ובצורה מפורטת כיצד יש להתייחס לטבלה התזונתית שעל גבי המוצרים.
המהלך מציג חדשנות ומדגיש את מובילותה, אחריותה ובידולה של בייגל בייגל בקטגוריית החטיפים, תוך פנייה להורים ולילדים.
ההשקה כוללת: עיצוב מחודש לאריזות הבייגלה, הבחנה בין סדרות הבייגלה על-פי צבע, צורה ודמות, והמשך תקשור שפת המשחקים של בייגל בייגל לצד השקת אתר משחקים באינטרנט הפונה לילדים (יעלה בקרוב). המהלך, בהשקעה של כ-500,000 ₪.
אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל: "מבדיקות שערכנו מצאנו כי קיימת בארץ מודעות גבוהה לקריאת מידע על הערכים התזונתיים על גבי אריזות המזון ובמיוחד להצהרות של היצרן. מאידך, מצאנו בלבול בכל מה שקשור להבנת המידע ובמיוחד למידע המפורט בטבלה התזונתית. החלטנו בבייגל בייגל ליזום ולקחת אחריות בהדרכת הקונים שלנו, במיוחד כאשר במקרים רבים אלו האימהות הן שרוכשות את המוצר לילדיהן. לכן אנו מדריכים את האם איך לקרוא את הטבלה התזונתית בעת החלטת הקניה. באמצעות המהלך, שכולל גם החלפת אריזות ויצירת בידול ובולטות, אנו מעניקים להורים כלים להתייחסות לטבלה התזונתית.
אני מאמין כי חברות נוספות יצטרפו אלינו למהלך הגברת השקיפות והאחריות מול הצרכנים. לדעתי, למרות שהצרכנים קוראים את הצהרות היצרנים לעיתים הם עשויים להתבסס על ההצהרות הכלליות במקום להשתמש במידע המפורט בטבלה התזונתית. רק מהלכים אמיצים, אמינים ומדויקים יביאו את האמון העמוק והמתמשך של הצרכנים ביצרני המזון שלהם".
גליה גרוניך, מנהלת שיווק בייגל בייגל: "בייגל בייגל שמה לה כמטרה לסייע להורים לעשות את הבחירות הנכונות בין שלל המוצרים והמסרים השונים שהם נתקלים בהם על המדף בעת הקניה. חשוב לשים לב ראשית לערכים הבסיסיים בטבלה התזונתית של קלוריות, שומן, סיבים תזונתיים ונתרן. לא כל חטיף עם מסר של "רכיבים טבעיים" או העשרה בויטמינים, לדוגמה, יהיה עדיף מבחינת רמות השומן והקלוריות. הבייגלה של בייגל בייגל מכיל, כאמור, עד 70% פחות שומן, ביחס לחטיפים מטוגנים, חטיפי בוטנים וחטיפי צ'יפס. גם במהלך זה אנו ממשיכים למנף את עולם התוכן של המשחקים ולפנות לילדים עם השפה הייחודית " בייגל בייגל המשחק הכי טעים שיש".
נוחות הקנייה
  • על האריזות החדשות
אריזות הבייגלה החדשות של בייגל בייגל ממשיכות את השפה התקשורתית, חזית האריזה פונה לילדים ומותאמת לשפת המשחקים. היא כוללת לוגו בייגלה חדש, צעיר וזורם המותאם לשפה החדשה בשילוב דמות המייצגת את צורת הבייגלה.
כדי לייעל את תהליך הקניה ולעשותו מהיר ונוח יותר עבור הקונה, בייגל בייגל יצרה לראשונה הבחנה בין סדרות הבייגלה השונות על-פי צבע, דמות וצורה, שתקל על הצרכנים להבדיל בין בייגלה שומשום, מלח, מיקס וכו'
  • חלוקה על-פי צבעים
מוצרי הבייגלה עברו חלוקה על-פי צבעים: מוצרי הבייגלה עם מלח מזוהים ע"י הצבע הצהוב, סדרת בייגלה שומשום ע"י הצבע האדום, בייגלה מיקס מוצע באריזות כחולות וסדרת הבריאות באריזות ירוקות.
  • הבחנה בין צורות הבייגלה באמצעות דמות
הרעיון הוא שכל דמות מביאה לידי ביטוי צורה שונה שדומיננטית בה. לדוגמה: בייגלה טבעות מוצע באריזות עם דמות דרקון (שהרי צווארו הארוך של הדרקון עשוי טבעות, טבעות), בייגלה מקלות באריזה עם דמות האביר (האוחז חרב - היא המקל בייגלה) וכו'. כמו כן הקפידה בייגל למקם בצורה בולטת את שם המוצר ותמונתו להקלת זיהויו
השקיפות מול הצרכן
  • גב האריזה
בייגל בייגל בחרה לציין באופן בולט על גב האריזה טבלה תזונתית המכילה פירוט מלא מעבר למקובל כיום, עם התייחסות מפורטת לסוכר, שומן טראנס וסיבים, כחלק מהשקיפות מול הצרכן ותקשור מסרי התזונה הנכונה מול ההורים.
כמו כן, על גב האריזה מצוין כי בבייגלה עד 70% פחות שומן מחטיפים מטוגנים, חטיפי בוטנים וחטיפי צ'יפס מטוגן וכן מופיע סימון כי המוצר מכיל סיבים תזונתיים.ערכי השומן על סוגיו כמו גם כמות הסיבים מופיעים בהדגשה בטבלה התזונתית.
אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל: "מדובר במהלך של שקיפות, נוחות והתייעלות מול הצרכנים. שקיפות בטבלה התזונתית, נוחות בבחירת המוצרים על המדף והתייעלות במהלך הקנייה ואיתור האריזה המבוקשת. יחד עם זאת, בישראל אין הגדרה לגודל מנה והגענו למסקנה שצריך להמחיש לצרכן את גודל המנה לא רק בגרמים אלא גם בצורה ויזואלית וברורה, כדי שיוכל לקלוט אותה. לכן הוספנו המחשה של כוס בייגלה עם פירוט הערכים".
האריזות החדשות עוצבו על-ידי פיליפ בולקיה בגריד עיצובי קבוע ואחיד לכל סדרת המוצרים, וכך יוצרות בידול, בולטות ונראות על המדף.
בימים אלה מובילה בייגל בייגל את השלב הראשון בהשקת האריזות החדשות, עם החלפת 7 אריזות בייגלה: שמיניות מלח ושומשום, טבעות מלח ושומשום, מקלות מלח ואצבעות שומשום, בייגל נט - רשתות מלוחות. במהלך החודשים הקרובים ישונו אריזות נוספות בסדרת המוצרים.
אודות בייגל בייגל
בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%) והינה החברה המובילה בישראל בתחום החטיפים המלוחים האפויים - בייגלה, חטיפי קרקר ועוד.

תאריך:  13/05/2007   |   עודכן:  13/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il