בשבוע הבא מעלה יורוקום דיגיטל, נציגת פנסוניק בישראל קמפיין ראשון באמצעות "מקאן אריקסון" לפלזמת פנסוניק 103 אינץ, הגדולה בעולם בייצור סדרתי, תחת הסלוגן "בגדול, פנסוניק". היקף הקמפיין נאמד ב-750 אלף דולר.
בשלב הראשון של קמפיין יועלו מודעות במגזינים היוקרתיים ובעיתונות היומית ויתקיימו אירועי BTL לקהל היעד בחנות העיצוב "קסטיאל", שם מוצבת הפלזמה 103 אינץ של Panasonic.
האירועים כוללים הרצאות של מעצבים, אדריכלים, מומחים בתחום האלקטרוניקה בידורית, יועצי תדמית וכיו"ב. בשלב השני, במהלך חודש יולי-אוגוסט תוצב הפלזמה בטרמינל 3 החדש בנתב"ג ותחליף את תצוגת מכונית היוקרה המסורתית.
לדברי מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום דיגיטל "לאחר שלוש שנים במהלכן ביססנו את מעמדנו כחברה המובילה במכירות מסכי פלזמה בישראל, ראינו לנכון לצאת בקמפיין תדמיתי באמצעות מקאן-אריקסון, המדגיש את האיכויות של פלזמות פנסוניק במסכים הגדולים".
אלמליח מוסיף "בחודשים האחרונים בשל ירידת המחירים והגדלת הביקושים של הציבור לתחום המסכים הדקים, אנו מזהים מגמה ברורה של מעבר לרכישת מסכים בגודל 50 ו-65 אינץ ע"ח מסכי 42 אינץ, לאור זאת הבאנו לישראל את המסך ה-103 אינץ של פנסוניק והעמדנו אותו במרכז הקמפיין המדגיש את האיכויות של פנסוניק במסכים הגדולים".