X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

יוניליוור ישראל יוצאת במהלך השקה מחדש לסדרת הסבונים המוצקים של דאב. במסגרת ההשקה, מציגה יוניליוור אריזות חדשניות לסדרת הסבונים המוצקים, פורמולציה משופרת, ריח מחוזק שנשאר לאורך זמן ואת נוסחת הלחות הייחודית ל-Dove.
במקביל למהלך ההשקה, יוצאת יוניליוור בקמפיין פרסום לסדרת הסבונים המוצקים. הקמפיין, תחת המסר - "דאב אינו סבון רגיל - אל תשכחי את הלחות היומית שלך" יעלה בטלוויזיה ובשילוט חוצות באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח.
הקמפיין מדגיש את היתרונות הייחודיים לסבוני דאב וכיצד יתרונות אלו באים לידי ביטוי בסדרת הסבונים המוצקים של דאב לעומת השימוש בסבון רגיל.
סבוני דאב מעושרים ב-25% לחות בנוסחא ייחודית, רכיבים עדינים שמשאירים את העור רך וחלק, ולכן מומלץ להשתמש בהם על בסיס יומיומי.
סדרת הסבונים המוצקים של Dove, המבוססת על מרכיבים טבעיים, ויטמינים ומינרלים, מאפשרת לצרכנית לשלב במהלך יומה העמוס גם חוויית ספא ביתית בעת הרחצה במקלחת.
סדרת הסבונים המוצקים החדשה של Dove כוללת 4 סוגים:
  • אל סבון דאב קלאסי: מכיל 25% קרם לחות לשמירה על רכות וגמישות העור.
  • אל סבון דאב עם תמציות מלפפונים ותה ירוק: מרגיע ומטפח את עורך. מכיל שילוב ייחודי של תמציות מלפפונים מרעננות, תה ירוק מרגיע ו-25% קרם לחות.
  • אל סבון דאב עם גרגרים: לעיסוי עדין לחידוש ורענון תאי עור עייפים. מכיל 25% קרם לחות וויטמין E, לתחושה נפלאה, חלקה ורעננה.
  • אל סבון דאב ורוד: בניחוח עדין ומפנק, המכיל 25% קרם לחות לשמירת הלחות הטבעית של העור.
כל מוצרי הסדרה החדשה מכילים את נוסחת 25% הלחות הייחודית של Dove!
אודות דאב
המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס דאב לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגורית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים. כיום דאב הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל ומחזיק ב-25% מנתח השוק.
דאב הינו הסבון הראשון בישראל שהביא לשוק מוצרים עם 25% קרם לחות. באקלים הישראלי החם והלח מאבדים העור והשיער את הלחות הטבעית שלהם. כל המוצרים של דאב מכילים 25% קרם לחות השומר על הלחות הטבעית של העור ומעניק לו מגע רך וקטיפתי.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות.
יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.

תאריך:  21/05/2007   |   עודכן:  21/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il