רדיו ללא הפסקה 103 FM יוצא בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום SMG (שטרית מדיה גרופ). היקף הקמפיין - מיליון ₪. הסיסמא שתוביל את הקמפיין היא רדיו בגובה העיניים.
קונספט הקמפיין יוצר חיבור בין האינוונטר יקר הערך של תחנת הרדיו המצליחה: הטאלנטים המנהלים ומגישים את התוכניות בתחנה ובין המאזינים.
רדיו ללא הפסקה ממשיכה בעליה מתמדת של אחוזי האזנה לרדיו. ולכן הקמפיין שנבחר מתמקד בטאלנטים שיוצרים את ההצלחה ביניהם דידי הררי, ניסים משעל, רבקה מיכאלי, גבי גזית ועוד.
אביטל גינסברג, מנכ"ל שטרית גרופ: "הקמפיין יכלול שנים עשר פני פרסום שונים ה"עושים כבוד" - כל אחד בנפרד - לטאלנט אחר. הקונספט העיצובי שנבחר מתמקד בעיניהם של הטאלנטים המופיעות באקסטרים קלוז אפ על גבי המודעות בליווי סיסמת ההתחנה: "רדיו בגובה העיניים". היום במפת התקשורת הצפופה והעמוסה קשה מאוד להגיע לאיכויות תוכן כפי שמוגשות ברדיו ללא הפסקה. משבצת האקטואליה המתוגברת בגבי גזית וניסים משעל הותיק מהווה את אחת התוכניות האיכויות הקיימות היום בתקשורת בכלל. כך גם תוכנית הבידור של דידי הררי ותוכניתה עמוסת הרייטינג של ורדה רזיאל. כל אחד בנפרד וכולם יחד יוצרים את המרקם האיכותי והעולה של רדיו ללא הפסקה"
מנהלת קמפיין: אביטל גינסברג, קריאייטיב דירקטור: פיני מזרחי, ארט: יואב שומכר, קונספט וקופי: שי יוריש, מנהלת לקוח: שרון ברונר.
הקמפיין יכלול קיר ענק באיילון, חסויות בטלוויזיה, שלטי חוצות, עיתונות ורדיו.