X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תנובה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מותג משקאות החלב SHOCK מכריז על "SHOCKHUNT" - משחק אינטראקטיבי המשלב אינטרנט עם פעילות שטח שמהותו חיפוש אחר התרנגול של SHOCK. במהלך 8 ימים יוחבאו כל יום 30 תרנגולי SHOCK ברחבי בארץ, אשר מידע על מיקומם ניתן לקבל אך ורק דרך משחק אינטרנטי. על מנת לזכות בפרס, יש להגיע פיזית ראשון אל מקום מחבואו של התרנגול, ולקבל IPOD Shuffle.
במקביל למשחק היומי, יתרחש משחק מסגרת בו ידרשו המשחקים למצוא את כל 240 נקודות המחבוא של התרנגול כאשר הפרס הסופי הינו: 50 אלף שקל והזוכה יוכל להחליט אם לקחת את הכסף או לבחור באחד מארבעה פרסי "החלום" בשווי הסכום - וואן (רכב) משופצר עם רמקולים וריפוד מפנק, חדר מדוגם, מרוהט ומאובזר במוצרי חשמל מתקדמים, כולל פלזמה וקולנוע ביתי, טיול לחו"ל או נופש בסוויטה באילת עם 4 חברים.
לצורך המשחק הוקם באתר bokershock.co.il מיני סייט חדשני המשלב משחק אינטראקטיבי ושימוש במפות המסייעות למציאת התרנגולים.
לדברי חגית אדלר, מנהלת אגף השיווק בתשלובת החלב: "SHOCK הינו מותג חזק מאוד בקרב בני הנוער, ולכן חיפשנו מהלך שיווקי מאתגר על מנת לעורר אותם. הפעילות מעבירה חווית מותג, והיא המשך לקשר האינטראקטיבי אותו אנו מפתחים בשנים האחרונות עם קהל יעד זה.
יצוין כי המותג מעלה לראשונה בישראל את קונספט המשחק הפופולארי במדינות רבות באירופה ובארה"ב - URBANHUNT . חברת נייק למשל, השיקה את הנעל האורבנית Air Force-X MID באמצעות משחק URBANHUNT שהטריף את מנהטן, המשחק שילב פעילות אורבנית רחבה תוך שימוש ב- SMS ואינטרנט.
על הקמפיין
הפעילות מיועדת להפעיל את הנוער בתחילת הקיץ, תקופת סוף המבחנים, והשיטוט האינסופי ברשת. על-מנת לחזק את המשחק ואת חווית המותג, הוחלט לצאת בקמפיין רחב היקף ומשלב אמצעי מדיה שונים (טלוויזיה, אינטרנט, שילוט חוצות) ובפעילות קד"מ מאסיבית (פעילות בבתי ספר, בשטח, גלויות שלי, שלטים על גלגלים) על מנת לפגוש כל אחד ואחד מקהל היעד הרלוונטי.
קרדיטים - משחק SHOCKHUNT דרש עבודה משותפת של פעילות קד"מ באמצעות סופרפוש, קמפיין טלוויזיה באמצעות מקאן אריקסון ואתר אינטרנט אינטראקטיבי באמצעות מקאן דיגיטל.

תאריך:  12/06/2007   |   עודכן:  12/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il