X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם האגודה למלחמה בסרטן
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

ערוץ ג'טיקס והאגודה למלחמה בסרטן יוצאים החל מה - 15 ביוני, בקמפיין חינוכי משותף "חכם בשמש" אשר יכלול סדרת מערכונים חדשים ומיוחדים לילדים, העוסקים בנושא התנהגות חכמה בשמש. במסגרת מסע ההסברה הטלוויזיוני, הפיקו האגודה למלחמה בסרטן וערוץ ג'טיקס, מעברונים הומוריסטיים באורך של 30-60 שניות, אשר תוכנם הותאם במיוחד לקהל היעד של ערוץ ג'טיקס, ילדים בגילאי 6 עד 14.
הקמפיין יעלה לאוויר בערוץ ג'טיקס ב-15 ביוני, לרגל החופש הגדול וימשך כל עונת הקיץ. כמו כן באתר ג'טיקס יוקרנו המעברונים השונים, והגולשים יוזמנו לחתום על עצומת "גם אני חכם בשמש" ולזכות במדבקות "חכם בשמש" .
במעברונים יככבו צוות השחקנים של "קומי קומי" בראשותו של דודו ארז, ובהשתתפות לירית בלבן וגיא עמיר ויתבססו על ההומור המוכר והאהוב של תוכנית המצלמה הנסתרת "קומי קומי". הקטעים מבוססים על המלצות האגודה למלחמה בסרטן להתנהגות חכמה בשמש: חבישת כובע רחב שוליים, לבוש מלא, שהייה בצל, יציאה מהבית רק בשעות הבטוחות (10:00-16:00) ושימוש בקרם הגנה. שידור המעברונים ילווה בפעילות הסברה בכלי התקשורת השונים על חשיבות חשיפה נכונה לשמש. מידע נוסף ניתן לקבל גם באתר האגודה למלחמה בסרטן לילדים: www.kid.org.il.
מירי זיו מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן מסרה כי: "אנו רואים בשידורים לילדים אמצעי חשוב בהעברת המסרים להתנהגות חכמה בשמש. מניעה של המחלה מצילה חיים והחינוך לכך צריך להתחיל כבר בגיל ישראל. ישראל שטופת שמש מרבית ימות השנה, אך בימי החופש הגדול החשיפה אליה גדלה עוד יותר. אני מקווה כי באמצעות צוות הכוכבים של "קומי קומי" הילדים יבינו, בשפתם ותוך הומור, את חשיבות הנושא".
שחר דוידסון, מנהל השיווק בערוץ ג'טיקס: "שיתוף הפעולה עם האגודה למלחמה בסרטן הינו חלק מאסטרטגיית ערוץ "ג'טיקס-דיסני" במטרה להוביל מודעות ומסרים חינוכיים לילדים הצופים בערוץ. אנו בטוחים כי העברת המסרים באמצעות שימוש בהומור, הינה הדרך הנכונה והאפקטיבית ביותר לעודד התנהגות נכונה בשמש לטובת עתיד בריא יותר לילדינו".

תאריך:  14/06/2007   |   עודכן:  14/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il