X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם צבר תיירות ונופש
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת צבר תיירות ונופש, משיקה מיתוג מחדש של החברה. תהליך המיתוג החדש, בהשקעה בהיקף של 2 מיליון ש"ח, גובש בחודשים האחרונים, במטרה לרענן את תדמית החברה וליצור רוח ושפה ארגונית אחידה בה ידברו כל מחלקות החברה. המיתוג ייחשף בימים אלה בקמפיין תדמית באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, בטלוויזיה.
הלוגו החדש הוא בצבעים רעננים של כחול עם נגיעות צבעוניות של ירוק כתום וורוד זוהרים, המנתק את צבר מהצבע הירוק עימו הייתה מזוהה במשך שנים. אל הלוגו מצורפת הסיסמא
"צבר כל החופש שבעולם". זאת במטרה ליצור מודעות לכך שצבר עוסקת בתיירות בינלאומית ולא רק ישראלית, ובמטרה ליצור בולטות וזכירות גבוהה למותג בקטגוריה.
לדברי משה הוכמן, מנכ"ל צבר תיירות ונופש: "אחת המטרות העיקריות שלנו היתה העברת מסר ברור לצרכן שצבר עוסקת בתיירות בינלאומית ולא רק ישראלית, כפי שניתן להתבלבל ולחשוב לעיתים, תוך הבלטת ההבטחה ללקוח: חדשנות, חוויה, מחיר אטרקטיבי, שרות אנושי הנותן פתרון תיירותי ספונטני לכל מקום בארץ ובעולם בכל זמן".
הלוגו והזהות המותגית החדשה
הלוגו החדש עושה שימוש בשפה גראפית חופשית אך יציבה, המשדרת התנתקות מהקרקע ללא גבולות, ביחד עם הרגשה כי יש על מי לסמוך ויש בית לחזור אליו. השפה הגראפית עושה שימוש במוטיב הציפורים כביטוי לחופש, איכות ובינלאומיות באמצעות נדידה אל עולמות רחוקים מעבר לים.
הקונספט העומד מאחורי המיתוג החדש משדר את ערכי המותג: צבר תעניק לנוסע חוויה, אטרקטיביות, אנושיות וספונטניות.
הלוגו החדש עוצב על-ידי חברת Total עיצוב תדמית ופרסום, והוא נבחר על ידי עובדי מטה החברה וסניפי הרשת בהצבעה חשאית ודמוקרטית.

תאריך:  17/06/2007   |   עודכן:  17/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il