מאמא עוף תעלה בקמפיין טלוויזיה רחב היקף באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. הקמפיין בהשקעה מדווחת של 3.5 מיליון ₪.
סרטון הפרסומת החדש לשניצל עוף וירקות של מאמא עוף נוצר בהשראת סצנת הפיתוי שמבצעת ג'סיקה ראביט (דמות סקסית מצוירת) בסרט הקולנוע הקלאסי "מי הפליל את רוג'ר ראביט". בפרסומת החדשה, התרנגולת המצוירת יוצאת מהמקרר ומפתה את השחקן גיא לואל בריקוד עם ירקות אמיתיים. כשאשתו והבת שלו נכנסות, מתברר לו שהוא רק פינטז על ארוחה טובה.
בשונה מסרטוני פרסומת אחרים שנעשו בארץ בטכניקה זו, מבוסס הסרטון על מפגש מלא בין העולם המציאותי ולעולם המאויר, וכולל מגע בין דמות התרנגולת האהובה לדמות אנושית אמיתית.
קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב: גיא בר, מנהל קריאייטיב: דני יעקובוביץ', קופי: שחר קיקוס
ארט: מירון ששון, מפיקה: דנה תמרי, סופרוויזרית: הלה ברודי, משנה למנכ"ל: מיכל דבורצקי, מנהלת לקוחות: אליקה מרחבי, במאי: רם ברוך, אנימציה: פיצ'י פוי, מוזיקה: תומר בירן.