X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דואר ישראל
▪  ▪  ▪

חברת דואר ישראל משיקה בימים אלה מהלך פרסומי רחב-היקף בתקציב מדווח של כ-1.5 מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס ובכיכובם של צמד הפרזנטורים המלווים את חברת הדואר מזה מספר שנים - אלי פיניש ומריאנו אידלמן.
הקמפיין המכוון לחשיפת השירותים החדשניים המתקדמים של חברת דואר ישראל ממשיך במיתוג החברה כחברה עסקית חדשנית "ובניעור האבק" מתדמית רשות הדואר לשעבר. בסרטונים נחשפים לציבור היצע שירותים נרחב וניתן לומר אפילו מפתיע המשקף מאמץ משמעותי שעושה החברה בשנה וחצי האחרונות לביסוס מעמדה כחברה מובילה ומתחדשת. ככל הנראה זו הפעם הראשונה בישראל שמושק קמפיין טלוויזיה, הכולל בנוסף לטיזר (קדימון) עוד 8 סרטים. הסרטים באורך ממוצע של 25 שניות.
כל השירותים מוצגים בדרך הומוריסטית, מצחיקה ושימושית על-ידי אלי ומריאנו המגלמים זוג נשוי ששורד על אי בודד ומגלה, פעם אחר פעם, שהדבר שהכי חסר לו על האי הוא... שירותי הדואר! מטוסם של בני הזוג נאלץ לנחות נחיתת חירום באי בודד, והם מגלים כי שירותי הדואר החדשים הם אלה המאפשרים לזוג להמשיך ולחיות את חייו כמעט כרגיל...
נוסף על הקמפיין תשיק החברה קטלוג חדש, מעוצב וקריא לחשיפה דידקטית מפורטת של מוצריה ושירותיה, בכ-2 מיליון עותקים שיופצו לבתי הלקוחות ובכל סניפי החברה. במהלך הקמפיין יובלטו, בין השאר, שירותים חדשניים כמו "דואר 24" - שירות העברת דואר תוך 24 שעות; "סלופארק" - חניה באמצעות הטלפון הנייד; הודעת SMS על הגעת דואר רשום לנמען, שירות המרת מט"ח בסניפים ועוד.
אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל: "הקמפיין החדש ימשיך לבסס את מעמדה של חברת דואר ישראל כרשת קימעונאית המספקת מגוון של שירותים פיננסיים מתקדמים, הקמפיין החדש יציג את שלל המוצרים שמספקת החברה תחת קורת גג אחת (ONE STOP SHOP) בשפה קמעונאית, מתוחכמת וחדשנית, תוך מתן דגש על איכות השירות".
אלדד כהן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת דואר ישראל: "בחרנו להשיק קמפיין תדמיתי על-ידי שימוש בחשיפה רחבה של שירותי ומוצרי החברה וזאת על-מנת לחזק את הפרמטרים של חדשנות ומגוון המאפיינים את מותג דואר ישראל. אני מעריך שאנו נפתיע את לקוחותינו בהיצע, במגוון ובחדשנות של המוצרים שנחשוף בחודש הקרוב".
רשימת קרדיטים:
סמנכ"ל קריאיטיב: רוני שניידר
מנהלת קריאיטיב: קרן קיי
ארטדיירקטור: שירה וורשבסקי, רחלי צרפתי.
קופירייטרים: אבישי פרידלר, הילי ברוק.
מנהלת מח' הפקה: רינת סיטון.
מפיקה: מיטל מנחם.
מנהל אשכול לקוחות: אורן דיבון.
סופרוויזרית: איה אורפז.
תקציבאית: מיטל סודרי
פלנר: גיא חיים
חברת הפקה: גפן הפקות
במאי: רני כרמלי
צלם: טובי הורשטיין
ארט: שמוליק בן שלם
הפקת קטלוג: פיגמנט

תאריך:  17/06/2007   |   עודכן:  17/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il