X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דומינו'ס פיצה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

רשת "דומינו'ס פיצה" מעלה, בימים אלו, קמפיין קיץ גדול, לרגל השקת הפיצה החדשה - "ברוקלין סטייל פיצה", בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקלים.
הקמפיין ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו-9, תחת הסלוגן: "30 דקות וברוקלין אצלך בבית". סרט הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום זרמון-גולדמן.
פיצה "ברוקלין סטייל" החדשה והייחודית, עשויה מבצק דק במיוחד ושוליים דקים, ולכן היא אוורירית ומדגישה את טעם הרוטב העשיר בעגבניות ובשני סוגי גבינות איטלקיות ומשובחות - גבינת מוצרלה וגבינת פרובלון. מאחר והבצק דק במיוחד, הפיצה חולקה לשישה סלייסים (משולשים) גדולים, וב"דומינו'ס" ממליצים לקפל כל סלייס לשניים, לנוחות האכילה.
סרט הפרסומת לוקח את הצופה ממושבו ומכניס אותו היישר לאווירה סטייל רחובות ברוקלין על אנשיה ותרבות המקום, עם הרבה צבע, רעש, אנשים ומוזיקה.
בסרט הפרסומת, נראה שליח של "דומינו'ס פיצה" מגיש ללקוח את הפיצה ומציין "הינה פיצה ברוקלין, שהזמנת". כשהלקוח שואל בהפתעה מה זה פיצה "ברוקלין סטייל", כל ברוקלין מתעוררת לחיים ואנשים שונים ברחבי העיר - מהחלון, מהמונית, מהרחוב עונים לו... בסרט הפרסומת שמים דגש על "קיפול" הפיצה לנוחיות אכילתה, מאחר והיא מאוד דקה...
במקביל לקמפיין הטלוויזיה, "דומינו'ס פיצה" מפתיעה עם יוזמה חדשה סטייל "ניו-יורק" - רכשה מכונית אמריקנית גדולה וצהובה ומיתגה אותה כמונית "ניו-יורקית" עם לוגו החברה. היקף השקעה במהלך השיווקי - כ-100,000 ₪. רכישת המונית החדשה, באה כהמשך ישיר לצעד אסטרטגי שיווקי, אשר בא למקסם את קמפיין הקיץ הגדול.
על גג המונית החדשה מתנוסס השלט "ברוקלין סטייל פיצה", כאשר המטרה היא להביא את בשורת הפיצה החדשה לרחובות ולעם ישראל.
המונית ה"ניו-יורקית" תסתובב בערים השונות ברחבי הארץ, כאשר בכל עיר היא תתמקם בשלושה מוקדים עיקריים, ותחלק לעוברי- האורח את פיצה "ברוקלין סטייל" החדשה.
בנוסף לחלוקת הפיצה, יחולקו באמצעות המונית, קופונים, אשר ניתן יהיה לממשם באותו היום: 50% הנחה, על כל תפריט "דומינו'ס", בעת הזמנות בסניפים; או 25% הנחה, על כל תפריט "דומינו'ס", בעת הזמנות מהבית.
אסף גרינברג, מנכ"ל דומינוס פיצה: "נפלה בחלקנו הזדמנות ייחודית, להביא את בשורת פיצה "ברוקלין סטייל" החדשה לארץ, ולהפוך את המהלך השיווקי לחגיגה של ממש. מדובר במוצר קליל המתאים לחודשי הקיץ ולחיך הישראלי".
רשת "דומינו'ס פיצה", הינה חברת משלוחי הפיצה המובילה בעולם ובעלת מוניטין בינלאומי. הרשת כוללת למעלה מ-8,300 סניפים הפרוסים ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם והיא רשת המסעדות השמינית בגודלה ברשימת רשתות המסעדות הבינלאומיות.
דומינו'ס ישראל הינה רשת משלוחי הפיצה הראשונה בישראל שיש לה פריסה ארצית, והיא מותג המזון המהיר העולמי הראשון בארץ; החברה מציעה משלוחים ביתיים של פיצות טריות, טעימות וחמות עם התחייבות על משלוח תוך 30 דקות או פחות. בימים אלה מונה הרשת 23 סניפים המפוזרים מהקריות ועד אילת וסניף אינטרנט נוסף: www.dominos.co.il

תאריך:  27/06/2007   |   עודכן:  27/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il