X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוואלי סיסטמס
▪  ▪  ▪

סטארט-אפ קוואלי סיסטמס (QualiSystems) השלים גיוס מוצלח של 10 מליון דולר לפי שווי של 24 מיליון דולר אחרי הכסף
הסטארט-אפ קוואלי סיסטמס, המפתח פתרונות טכנולוגיים לביצוע וניהול תהליכי בדיקות חומרה באופן אוטומטי (HTA Hardware Test Automation), הודיע היום כי השלים סבב גיוס שני של 10 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים. בין המשקיעים בסבב הנוכחי: קבוצת פישמן, טאו תשואות, אלטשולר-שחם ושטראוס השקעות.
סיבוב הגיוס השני נעשה לפי שווי חברה של 24 מיליון דולר אחרי הכסף והוא יאפשר לקוואלי סיסטמס לחזק את פעילויות פיתוח המוצר ואת המשך פיתוח מערך השיווק בחו"ל. סבב הגיוס הקודם של הסטארט אפ נערך לפני כשנתיים ובו גויסו 2 מיליון דולר לפי שווי של 4 מיליון דולר. בין המשקיעים בסיבוב הראשון: קבוצת פישמן, יקי וטורי ורותם אופיר.
קוואלי סיסטמס, נוסדה במאי, 2004 והיא מפתחת ומשווקת את מערכת Test Shell הייחודית, חבילת יישומים משולבים המאפשרים אוטומציה מלאה לתהליכי פיתוח וניהול בדיקות חומרה ותהליכי אופטימיזציה של איכות מוצרים.
החברה החלה במכירת המערכת במקביל לסבב הגיוס הנוכחי, החברה הרחיבה לאחרונה את פעילותה בארצות הברית ובאירופה.
אריה פיינגולד, יו"ר קוואלי סיסטמס אמר היום: "הדיאלוג עם שוק ההון חשוב להתפתחותה של קוואלי סיסטמס. האמון שנותנים בנו המשקיעים מעודד אותנו מאוד ובטוחני כי נעמוד בו אף יותר מהציפיות. אמרתי בעבר כי בכוונתנו להפוך את קוואלי למרקורי מספר 2 ואני עומד מאחורי זה".
מנכ"ל קוואלי סיסטמס הוסיף: עולם בדיקות החומרה האוטומטיות מתפתח מאוסף של כלים שונים לפלטפורמה ארגונית לניהול איכות. חזונה של קוואלי סיסטמס הוא להפוך לחברת התוכנה המובילה בעידן החדש של בדיקות החומרה האוטומטיות. סבב הגיוס הנוכחי יסיע לביסוס מעמדה של קוואלי כפורצת דרך בתחום".
אודות קוואלי סיסטמס
פתרונות TestShell הייחודיים של QualiSystems הם חבילת יישומים משולבים המאפשרים לחברות לבדוק, לנהל ולמטב את האיכות בכל השלבים של מחזור חיי המוצר. פתרונות אלה מאפשרים ליצור מוצרים מורכבים באיכות גבוה, קיצור משך הזמן עד להשקת המוצר ותוך הפחתת עלויות באופן משמעותי.
TestShell™ היא המערכת הראשונה לבדיקות חומרה אוטומטיות המאפשרת למפתחי ויצרני אלקטרוניקה לקצר את משך הפיתוח ולקצץ את עלות הפיתוח בשיעור ממוצע של 50%. הישג זה משפר באופן משמעותי את איכות המוצרים ומאפשר ניהול אפקטיבי של הבדיקות לכל אורך מחזור חיי המוצר. בניגוד לפתרונות קיימים כגון שפות תכנות או סביבות פיתוח, TestShellמספקת חבילה מוכנה מהמדף הכוללת: יכולות לפיתוח בדיקות אוטומטיות ללא צורך בכתיבת קוד; נהלים מומלצים מוכנים לשימוש; פונקציונאליות בדיקה חלקה שאינה תלויה במכשירים ספציפיים; סביבת בדיקות כלל-ארגונית ומשולבת.

תאריך:  04/07/2007   |   עודכן:  04/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורנה המר
- הודעה מטעם טרווליסט
יצחק רביחיא
- הודעה לעיתונות
סופיה נימלשטיין
- הודעה מטעם בזק
הילה גבאי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם נירלט
מירה ברנטל
התשובה לשאלה: הנהגים של www.taxi4me.co.il, תחנת המוניות המקוונת הראשונה בישראל, שיבצעו בשבילכם נסיעת ספיישל בינעירונית לכל מקום ובכל שעה בהנחה של 30 אחוז ממחיר השוק, והכל באדיבות ובנימוס ממש כמו הקולגה הבריטי. וריאציה על חזון אחרית הימים? לא נכחיש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il