רשת אופנת הוניגמן, ממשיכה עונה שלישית עם הפרזנטורית, מלאני פרס, אשר תככב בקמפיין אביב-קיץ 2007.
הדוגמנית, שחקנית וזמרת מלאני פרס תקבל עבור קמפיין החורף 50 אלף דולר. הקמפיין ייעלה במחצית חודש אוגוסט 2007, ייערך באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, בתקציב כולל של 2 מיליון ₪ ויכלול: שלטי חוצות, קטלוג, הפקות אופנה במגאזינים מובילים לנשים, דיוור ישיר ל-100 אלף לקוחות הוניגמן, ופוסטרים בסניפי הרשת.
לדברי יעקב הוניגמן, מנכ"ל משותף של רשת הוניגמן: "מלאני פרס היא פרזנטורית המייצגת את האישה האולטימטיבית המשלבת: נשיות, תחכום, אופנה, מקוריות ועדכניות - תכונות המיישרות קו עם ערכי המותג. עוד מסר הוניגמן כי מסקרים וקבוצות מיקוד שערכה הרשת עולה כי מלאני פרס נחשבת לאוטוריטה בתחום האופנה ואף יותר מזה היא מהווה מודל לחיקוי בקרב קהל היעד של הרשת, נשים בנות 25 פלוס".
מלאני פרס, הנחשבת לאחת הדוגמניות הבולטות בישראל, שחקנית וזמרת, כיכבה בסדרות טלוויזיה וסרטים כמו: תפקיד ראשי בדרמה טלוויזיונית של ערוץ 3 "אבלה", שיחקה תפקיד אורח בסדרת הטלוויזיה של שי כנות "תיק סגור", התארחה בסדרת הטלוויזיה בורגנים בערוץ ה-2, השתתפה בסרט "הכלה הסורית", כיכבה בטלנובלה של ערוץ 3 "טלנובלה בע"מ", שרה דואט עם יהלי סובול בשם "לרוץ מהר", שיחקה בסרט "בשמים אחרים" והתארחה בסדרה "החברים של נאור" בערוץ 10. בימים אלה עובדת על הקלטת אלבום בכורה פרי יצירתה.
רשת הוניגמן מקבוצת הוניגמן נמצאת בבעלות האחים מיכה ויעקב הוניגמן. הרשת מפעילה בישראל 65 סניפים. בנוסף מפעילה קבוצת הוניגמן את רשת הוניגמן קידס ורשת TNT.