חברת יורוקום תקשורת דיגיטלית תעלה ביום חמישי הקרוב בקמפיין פרסום טלוויזיוני לקידום מסכי הפלזמה הענקיים של Panasonic. במרכז הקמפיין חשיפתו של מבצע חסר תקדים בענף האלקטרוניקה הבידורית בישראל במסגרתו מעניקה החברה פלזמה 32 אינץ (בשווי 5400 ₪) של פנסוניק במתנה, לכל הרוכש פלזמה Panasonic 50 אינץ.
הקמפיין הופק באמצאות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תחת הקונספט "עזרו להם להישאר יחד". סרטון הפרסומת מגולל את סיפורם המרגש של דובי קוטב נדירים הזקוקים אחד לשני על-מנת לשרוד בתנאי אקלים קשים וקורא לציבור הרחב לעזור להם להישאר יחד. כשכל התמונות משודרות על גבי שני מסכי פלזמה בגודל 50 ו-32 אינץ של החברה.
קרדיט: סמנכ"ל לקוחות: רוני קורל, סמנכ"ל קראייטיב: טל רביב, מנהל/ת קריאטייב: איתי גלאון, ארט: אסף לוי, מל כספי, סופרוויזרית: רעות פרנקל, תקציבאית: נטלי פרטוק, פלנרית בכירה: שירה לוי, מדיה: דן אלעזרי, ביצועיסט סטודיו: גיא זינגר, ביצועיסט נרוסקן: אלי אזרזר, מפיקת משרד: אידית לוי, חברת הפקה: אולפנות, מפיקת פוסט: נורית רימון, בית פוסט: ברודקאסט.