חברת קרסו המייבאת ומשווקת את מותגי רנו - ניסאן בישראל תשקיע 5 מיליון דולר בעיצוב חמשת אולמות התצוגה המהווים את סניפי הדגל של ניסאן בארץ.
בימים אלה חונכת ניסאן - ישראל את סניף הדגל הראשון של החברה אשר מהווה את סניף הקונספט החדש: ברחוב יד חרוצים 12, בת"א. הסניף המשודרג בת"א משתרע על שטח כולל של 900 מ"ר. חברת קרסו השקיעה למעלה מ-750 אלף דולר בשדרוג ושיפוץ הסניף בת"א הכולל בין היתר קונספט עיצובי עדכני בסגנון יפאני המשלב טכנולוגיה, חדשנות ותנאי שירות חדשים ללקוח.
איציק וייץ, מנכ"ל קרסו מסר כי מדובר במהלך אסטרטגי לפיו משנה ניסאן את הקו העיצובי והנראות של אולמות התצוגה כחלק ממגמה של ניסאן העולמית. לדבריו: החברה בישראל החלה במהלך השינוי בחמשת האולמות המרכזיים של ניסאן.
המהלך כולל גם שינוי באסטרטגיה השיווקית של ניסאן בישראל. במסגרת זאת יועצבו מחדש כל החומרים הפרסומיים של המותג החל מהקטלוגים ועד דפי המפרט.
הסניף הראשון בקונספט החדש נפתח בימים אלה בתל אביב, הסניף השני יושק בחיפה. סניף חיפה משתרע על שטח של 750 מ"ר. בהמשך הסניפים באר שבע, וירושלים יאמצו את הקו העיצובי החדש.
עוד מסר וייץ כי המטרה בשדרוג הסניפים להעניק לצרכן הסופי חווית קנייה אחרת מיוחדת בתחום הרכב בישראל נוחות, נגישות ושירותים נוספים שיהיו באולמות התצוגה, תוך הדגשת מותג ניסאן כמותג יפאני באמצעות עיצובים ייחודיים.
לדברי וייץ: אולמות התצוגה החדשים של ניסאן משתרעים על שטח ממוצע של 800 מ"ר ובהם יוצגו הדגמים החדשים של החברה עפ"י הקטגוריות השונות: רכבי פנאי ושטח, רכבי פיק-אפ, רכבי מנהלים, רכבים משפחתיים, רכבי מיקרו וואן ומיני וואן.
עוד מסר וייץ כי עד סוף שנת 2008 תסיים החברה את שדרוג סניפי הדגל של ניסאן בישראל.