בימים אלו קבלה חברת "הולנדיה", המרכז להנדסת השינה, את תו אמון הציבור.
עם סיום התהליך מצטרפת החברה לרשימה מובחרת של עסקים מובילים במדינת ישראל אשר עברו תהליך דומה ונמצאו ראויים לקבל את התו.
קבלת התו מבטאה את מחויבות "הולנדיה" לעמוד בסטנדרט הצרכני הגבוה ביותר במדינת ישראל, המבוסס על נורמות צרכניות מתקדמות בישראל וכללים בינלאומיים בתחום הצרכני בעולם ומבטאה את היותה כפופה לבקרה של ארגון אמון הציבור בכל הקשור לסטנדרט זה.
כללי אמון הציבור מתמקדים באמת והגינות בפרסום, גילוי נאות ושקיפות המידע, שירות נאות ואחריות למוצר, כיבוד החוק, הגינות בעריכת חוזים וקיומם ושמירה על פרטיות.
תהליך ההתחייבות לאמון הציבור הינו תהליך וולנטרי שעובדי חברת "הולנדיה" לקחו על עצמם, הרואים למול עיניהם התנהלות הגונה מול הצרכן כערך עליון.
אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה מסר כי "משמעות קבלת התו היא, בין היתר, שאנו מעמידים את עצמנו בבקרה שוטפת מול ארגון מלכ"ר חיצוני - אמון הציבור - אשר יפקח על ההתנהלות התקינה של תהליכים צרכניים אצלנו על-פי כללי אמון הציבור. במסגרת זו, אנו מחויבים לטפל ולתקן לאלתר כל ליקוי צרכני ודפוס ליקוי צרכני שמתגלה אצלנו, כפי שהוא מתגלה בתלונות של צרכנים ומכל מקור מידע אחר. אם לא נעמוד בסטנדרט זה התו יישלל מאיתנו".
אמון הציבור הוא מלכ"ר שהוקם במטרה לשנות את התרבות הצרכנית במדינת ישראל. ארגון אמון הציבור פועל כשנה, בשיתוף פעולה עם הארגון האמריקני BBB (Better Business Bureau ), הפועל למעלה ממאה שנה בארה"ב, בריטניה וקנדה. ה-BBB הינו מוסד אמין ומוכר בהוויה האמריקנית.