"מאלט טובורג": גם השנה מובילה ג. יפית קמפיין פרסומי לבירה השחורה בשנת 2000 נרשם גידול של %50 במכירות "מאלט טובורג"
"מבשלות בירה ישראל", יצרנית ומשווקת "מאלט טובורג" בחרה גם השנה בג. יפית להוביל את הקמפיין תחת הכותרת: "מאלט טובורג הבירה השחורה - טעימה ומתאימה לכל המשפחה".
ביום רביעי (6/6/01) יעלה קמפיין טלוויזיה פרסומי-תדמיתי ל"מאלט טובורג" הממצב את המשקה כבריא, טבעי, בעל טעם מועדף, וכמתאים לילדים, נוער ומבוגרים כאחד.
טל רבן, מנהל השיוווק של תחום הבירה ב"מבשלות בירה ישראל" אומר, כי ג. יפית נבחרה להוביל את הקמפיין:"זו השנה השניה כאוטוריטה צרכנית ובריאותית וכהמשך ישיר להצלחת הקמפיין שהובילה בעונה הקודמת" .
עוד מסר רבן כי הפעילות השיווקית במותג "מאלט טובורג" תמשך במגמה להרחיב את מעגל הצרכנים תוך ניצול יתרונותיו הבריאותיים ותדמיתו כמשקה מרווה המתאים לכל הגילאים וגם לנשים בהריון ובתקופת ההנקה.
ג. יפית אומרת:" בירה שחורה הינה מוצר טבעי לחלוטין, משקה בריאות של ממש, מתאים לכל המשפחה בבית ובחוץ, בפיקניקים, בחופי הים ובארוחות משפחתיות".
בקמפיין השנה הושקעו 250 אלף $ והוא מלווה בפעילות קידום מכירות בהקשר של עולם המשפחה וגם במבצע שיתקיים בכל רשתות השיווק: קונים שישיית "מאלט טובורג" (בקבוקי 330 מ"ל או פחיות), מוסיפים 9.90 ש"ח ומקבלים סט כלים צבעוני לפיקניק לארבעה אנשים. בסט: צלחות, כוסות וסכו"ם. (ניתן לבחור צבע: צהוב, ירוק או כחול). מחיר מומלץ לשישיית "מאלט טובורג": 21 ש"ח.
בשנה שעברה השקיעה "מבשלות בירה ישראל" רבות במיתוג "מאלט טובורג" מתוך כוונה להגדיל את נתח השוק של המוצר, ואכן המכירות הסתכמו בעלייה של %50 מול השנה הקודמת. המודעות למותג עומדת על כ-%60 והצריכה גדלה בכל הערוצים - בבית ומחוץ לבית.
שוק הבירה השחורה מתחלק בין שתי חברות - טמפו ומבשלות בירה ישראל. לאחר הפעילות השיווקית שבוצעה על-ידי המבשלות בשנת 2000 גדל שוק הבירה השחורה בכ - %15 כאשר כל הגידול נזקף לזכות מותג "מאלט טובורג". סך שוק הבירה השחורה נאמד ב-32 מיליון ש"ח בשנה.