X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מאלט טובורג;
מבשלות בירה ישראל, בחרה גם השנה בג. יפית להוביל את הקמפיין תחת כותרת: "מאלט טובורג הבירה השחורה-טעימה ומתאימה לכל המשפחה".
▪  ▪  ▪

"מאלט טובורג": גם השנה מובילה ג. יפית קמפיין פרסומי לבירה השחורה בשנת 2000 נרשם גידול של %50 במכירות "מאלט טובורג"
"מבשלות בירה ישראל", יצרנית ומשווקת "מאלט טובורג" בחרה גם השנה בג. יפית להוביל את הקמפיין תחת הכותרת: "מאלט טובורג הבירה השחורה - טעימה ומתאימה לכל המשפחה".
ביום רביעי (6/6/01) יעלה קמפיין טלוויזיה פרסומי-תדמיתי ל"מאלט טובורג" הממצב את המשקה כבריא, טבעי, בעל טעם מועדף, וכמתאים לילדים, נוער ומבוגרים כאחד.
טל רבן, מנהל השיוווק של תחום הבירה ב"מבשלות בירה ישראל" אומר, כי ג. יפית נבחרה להוביל את הקמפיין:"זו השנה השניה כאוטוריטה צרכנית ובריאותית וכהמשך ישיר להצלחת הקמפיין שהובילה בעונה הקודמת" .
עוד מסר רבן כי הפעילות השיווקית במותג "מאלט טובורג" תמשך במגמה להרחיב את מעגל הצרכנים תוך ניצול יתרונותיו הבריאותיים ותדמיתו כמשקה מרווה המתאים לכל הגילאים וגם לנשים בהריון ובתקופת ההנקה.
ג. יפית אומרת:" בירה שחורה הינה מוצר טבעי לחלוטין, משקה בריאות של ממש, מתאים לכל המשפחה בבית ובחוץ, בפיקניקים, בחופי הים ובארוחות משפחתיות".
בקמפיין השנה הושקעו 250 אלף $ והוא מלווה בפעילות קידום מכירות בהקשר של עולם המשפחה וגם במבצע שיתקיים בכל רשתות השיווק: קונים שישיית "מאלט טובורג" (בקבוקי 330 מ"ל או פחיות), מוסיפים 9.90 ש"ח ומקבלים סט כלים צבעוני לפיקניק לארבעה אנשים. בסט: צלחות, כוסות וסכו"ם. (ניתן לבחור צבע: צהוב, ירוק או כחול). מחיר מומלץ לשישיית "מאלט טובורג": 21 ש"ח.
בשנה שעברה השקיעה "מבשלות בירה ישראל" רבות במיתוג "מאלט טובורג" מתוך כוונה להגדיל את נתח השוק של המוצר, ואכן המכירות הסתכמו בעלייה של %50 מול השנה הקודמת. המודעות למותג עומדת על כ-%60 והצריכה גדלה בכל הערוצים - בבית ומחוץ לבית.
שוק הבירה השחורה מתחלק בין שתי חברות - טמפו ומבשלות בירה ישראל. לאחר הפעילות השיווקית שבוצעה על-ידי המבשלות בשנת 2000 גדל שוק הבירה השחורה בכ - %15 כאשר כל הגידול נזקף לזכות מותג "מאלט טובורג". סך שוק הבירה השחורה נאמד ב-32 מיליון ש"ח בשנה.

תאריך:  03/06/2001   |   עודכן:  03/06/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אודי נחשון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם בנק משכן;
בנק משכן מאפשר ללקוחות לבחור מדי שנה
חודש אחד שבו לא יתבצע ההחזר החודשי של המשכנתא.
סיגלית פרטל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם קומפאק;
קומפאק השיקה מעבדה לבדיקת היתכנות טכנולוגית. המעבדה הראשונה במזרח התיכון, שהוקמה בהשקעה כוללת של כ-2.5 מיליון ש"ח.
שאול סיטון, סמנכ"ל כספים
כחצי מיליון ש"ח ברבעון ראשון
רענן רוגל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם פורסטר;
בדוח חדש שפורסם לאחרונה על-ידי חברת הייעוץ פורסטר,
מדורגת ברודויז'ן כחברה המובילה בסחר האלקטרוני.
הילה יצחק, יחסי ציבור
- הודעה מטעם משרד התיירות;
שר התיירות ביקש מראש הממשלה, לסייע לענף התיירות להיחלץ מהמשבר הקשה שנקלע אליו, בשל המצב הבטחוני ולאחר שפניותיו לאוצר לא הועילו.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il