X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק בינלאומי
▪  ▪  ▪

בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט המובילה בישראל, יוצאת בימים אלו במהלך השיווקי המקיף ביותר שנעשה בענף ספקיות האינטרנט בישראל. במסגרת המהלך, קוראת בזק בינלאומי לגולשי האינטרנט לעזור ולפצח את התעלומה: "מי ניסה לחסל את התוכי?". מדובר במהלך יוצא דופן בהיקפו המגלם בתוכו 360 מעלות של פעילות שיווקית חוצת מדיות אשר מקודמת בסרטונים וויראליים, בצ'אטים, בפורומים, בבלוגים, ברשתות חברתיות לצד טלוויזיה, רדיו ושלטי חוצות. פעילות זו כולה, מקדמת סיפור אינטרנטי אינטראקטיבי נושא פרסים, מהמושקעים שנראו בישראל, אשר יושק בימים הקרובים בפורטל תוכן מיוחד שהוקם על ידי בזק בינלאומי.
במסגרת תעלומת "מי ניסה לחסל את התוכי?" אותה פיתחה בזק בינלאומי באמצעות חברת די סאיי אינטראקטיב, גולשי האינטרנט יעברו חוויה המשלבת מתח והומור במשך חמישה ימים רצופים, בה יהפכו לבלשים ויצללו עמוק לתוך הרשת, תוך ביצוע משימות יומיות המבוססות על יכולת, מחשבה ומהירות והכל כדי לגלות דבר אחד: מי ניסה לחסל את התוכי?
הרקע לפעילות מתחיל בניסיון התנקשות מפתיע בתוכי, שהוא כידוע מספר 1 באינטרנט, על ידי כנופיית פשע שמטרתה להשתלט על רשת האינטרנט. התוכי שחושש לחייו, יורד למחתרת ומצייד את הגולש בדיסק משימות ורמזים שהכין מבעוד מועד, אשר יעזרו לו לגלות את זהות המתנקשים ובסופו של דבר גם להציל את רשת האינטרנט כולה - והכל קורה כמובן... באינטרנט!
בכל יום, יעשו הגולשים צעד נוסף לעבר פיצוח התעלומה תוך ביצוע המשימה היומית. עשרת הגולשים המצטיינים אשר יבצעו מידי יום את המשימה הכי מהר, יזכו בעשרות מסכי פלזמה, מערכות קולנוע ביתיות ועוד- מתנת ניופאן.
200 הגולשים שיבצעו את משימותיהם לאורך כל הפעילות בזמן המצטבר המהיר ביותר יוכלו לזכות בפרס החלום - מכונית סיאט לאון חדשה ששווייה כ-180 אלף ש"ח. במהלך הפעילות, בזק בינלאומי המקפידה להיות יותר ממספר 1 עבור לקוחותיה, תעניק להם פרסים בלעדיים נוספים.
לדברי עטרה ליטבק-שחם, סמנכ"ל השיווק, בבזק בינלאומי - "בשוק על סף רוויה , עם מעט בידול כשוק האינטרנט בישראל, אנו מבינים כי כספקית האינטרנט המובילה לא מספיק רק לגייס לקוחות אלא עלינו להמשיך למצב את עצמנו כחברה היודעת לרגש את לקוחותיה ולהעניק להם יותר. אנחנו תמיד משננים לעצמנו שהלקוחות בוחרים בנו בכל בוקר מחדש, ואנחנו צריכים לתת להם סיבות טובות להמשיך ולעשות זאת. הבחירה במדיום האינטרנטי כזה שבאמצעותו נוכל להעביר חוויה, עניין וכיף, הייתה עבורנו טבעית ולפיכך בחרנו להשקיע ולהראות שם נוכחות מאסיבית חסרת תקדים" הוסיפה ליטבק-שחם.
במהלך תדמיתי זה, בחרה בזק בינלאומי לנצל את יתרונותיו וחוש ההומור הפרוע של דמות התוכי הווירטואלי, המשמש כפריזנטור של החברה בשש השנים האחרונות וזוכה לשיעורי אהדה גבוהים, העומדים על למעלה מ-70%. מסקרי החברה עולה באופן עקבי כי התוכי פונה לכלל הציבור בכל שכבות הגיל ומבדל לחיוב את בזק בינלאומי על פני מתחרותיה בענף.

תאריך:  25/07/2007   |   עודכן:  25/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il