חברת טמפו תעשיות משיקה בימים אלו את הפפסי מקס מתוצרת החברה, לראשונה ללא חומר משמר. החברה תשקיע כמיליון וחצי שקלים בהשקת המשקה החדש בישראל.
פפסי מקס ללא חומר משמר אשר יושק במקביל במדינות נוספות בהן צרפת, ספרד וקוריאה פותח במעבדות פפסי במרכז החברה שבאירלנד.
יואש בן-אליעזר מנהל השיווק טמפו, מציין כי המשקה החדש פותח במשך כחצי שנה במטרה לשמור על הטעם של פפסי מקס, שהינו מרכיב מרכזי באהדת הצרכנים למוצר. עוד מוסר בן-אליעזר כי בשנתיים האחרונות חל גידול מתמיד ועיקבי בנתח השוק של פפסי מקס בישראל ובעולם, כך למשל גידול של 65% בספרד, 15% באנגליה, 19% בנורבגיה ו-26% בפינלנד.
מנתוני סטורנקסט בישראל עולה כי פפסי מקס מחזיק בנתח שוק כמותי של 18.7% במשקאות הדיאט השחורים, במחצית הראשונה של 2007, גידול של 23% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
לאחרונה השקיעה טמפו כ-5 מיליון שקלים בפעילות קיץ רחבה הכוללת בין השאר הגרלות יומיות של מיני מקררי פפסי מקס.