X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם GO UNDER
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת " GO UNDER" (גו אנדר) המתמחה בייצור ושיווק בגדי ים והלבשה תחתונה לנשים, מעלה קמפיין חדש של הלבשה תחתונה לגברים בהשקעה של 350 אלף דולר באמצעות משרד הפרסום "אופטימום".
את מסע הפרסום של קולקצית הגברים של GO UNDER נבחר להוביל הפרזנטור החדש של המותג, הכדורגלן לשעבר ואיש העסקים בהווה חיים רביבו. במסגרת ההסכם קיבל רביבו 200 אלף דולר לעונה. במסגרת הקמפיין יככב רביבו בסרטון טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ובמגזינים ובקטלוג המותג.
חברת GO UNDER השקיעה כ-1.5 מיליון דולר בהשקת והחדרת קולקציית הגברים. הקולקציה תכלול מגוון רחב של דגמים אופנתיים, צעירים, מושקעים ואיכותיים, לצד גזרות מחמיאות וטרנדיות הנותנים מענה מושלם לגבר הישראלי.
לדברי אלברט נאקרי מבעלי GO UNDER: "מסקרים ומקבוצות מיקוד שערכנו עולה כי קיים וואקום בשוק ההלבשה תחתונה לגברים בישראל". לדבריו: "בשנים האחרונות עובר שוק ההלבשה התחתונה לגבר תהליך של שינוי. הצרכן הישראלי מתגלה בעל מודעות עצמית גבוהה לטיפוח הגוף והאסתטיקה".
לדבריו: "שוק ההלבשה תחתונה לנשים במקום אחר לגמרי, קיימות היום למעלה מ-10 רשתות מובילות של הלבשה תחתונה לנשים אשר ממוקמות בקניונים כקונספט עצמאי, ומחזיקות למעלה מ-30 מותגים ואילו הלבשה תחתונה לגבר חסרה הן כרשתות קמעונאיות והן כמותגים.
עוד מסר נאקרי כי ממחקרים עולה כי בעבר האם או האישה היו רוכשות כ - 1-2 תחתונים לבנים לגבר בעונה ואילו היום הגבר הישראלי שמכבד את עצמו רוכש למעלה מ-10 תחתונים מעודכנים המתאימים לפריטי הלבוש באותה העונה.
להערכת נאקרי בשנת הפעילות הראשונה תמכור GO UNDER עשרות אלפי פריטים לגבר. מכירות המסתכמות בלמעלה מ-5 מיליון ₪.
בין פריטי ההלבשה התחתונה לגברים שמשווקת GO UNDER: תחתוני אל תפר בוקסרים, טנגה, תחתוני מיני ועוד. הפריטים מוצעים בגזרות צמודות ונמוכות במגוון רחב של הדפסים ממותגים ודמויות מאוירות כמו פופאי וטום וגרי.

תאריך:  05/08/2007   |   עודכן:  05/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il