X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שריג טופ סטדנרט
▪  ▪  ▪

תקציב הפרסום של חברת שריג טופ סטנדרט (שריג אלקטריק בע"מ) עובר למשרד הפרסום דרורי-שלומי. התקציב מוערך בכ-5 מיליון ש"ח בשנה.
חברת שריג אלקטריק החלה פעילותה בשנת 1979 מתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית ומוצרים לטיפוח אישי. לחברה זיכיונות יבוא ושיווק בלעדיים למותגים: morphy richards ו- Remington.
משרד הפרסום דרורי-שלומי שזכה במכרז בזכות הצגת אסטרטגיה פרסומית ייחודית ורעננה שהולמת את ערכי מותגי החברה, מנוהל על ידי יורם דרורי וטובית שלומי ובין לקוחותיו נמנים: כלל פיננסים, העיתון החדש "ישראל היום", אינדולה, מוזיאון ת"א, סנו והמכללה האקדמית אריאל.
ניר ויין, מנהל השיווק של שריג טופ סטנדרט: "כחלק מן האסטרטגיה השיווקית של החברה החלטנו לרענן את הקו הפרסומי. בחרנו במשרד הפרסום, דרורי שלומי, משרד מנוסה ומקצועי להיות שותף להתוויית אסטרטגיה פרסומית למותגים המובילים שלנו, כגון: מרפי ריצ'רדס ורמינגטון".

תאריך:  06/08/2007   |   עודכן:  06/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il