X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם orange
▪  ▪  ▪

ביום רביעי האחרון חנכה orange את מוקד השירות החרדי-דתי בירושלים במתכונת מורחבת ומשודרגת.
המוקד נחנך בטקס רב רושם בנוכחות שר התקשורת מר אריאל אטיאס, דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, אלי גליקמן סמנכ"ל חטיבת הלקוחות בחברה, וחברי הנהלת פרטנר.
orange היתה הראשונה מבין חברות הסלולר אשר החלה להפעיל כבר לפני שנה מוקד שירות ייחודי המורכב מצוות עובדים המשתייכים למגזר החרדי-דתי. המוקד העניק אפשרות תעסוקה בסביבת עבודה נעימה ומתקדמת ובעיקר - מותאמת לערכיו ואורח חייו של העובד החרדי. לאור הצלחתו של המיזם, והצטרפותם של עובדים חדשים רבים שהפכו לנציגי שירות מסורים ומקצועיים, הוחלט על הרחבת של המוקד.
דוד אבנר, מנכ"ל חברת פרטנר אמר כי "אנו גאים שמתאפשר לנו לשלב בין הסטנדרטים השירותיים הגבוהים מאוד של חברת פרטנר המתמקדים במקצוענות, אמינות, ניסיון וידע באמצעותם של נציגנו החרדים ובין יכולתנו כחברה, לאפשר להם לשמור על רוח הערכים והמסורת וההנחיות ההלכתיות".
גם שר התקשורת, אריאל אטיאס, ציין לחיוב את היוזמה הייחודית של orange, הראשונה מבין חברות התקשורת שיזמה וממשה פרויקט תעסוקתי למגזר הצמא לאפשרויות תעסוקה מגוונות.
השר אטיאס נפגש עם נציגי המכירות והביע התעניינות באופן עבודתם, בסביבת השאלה ואף הציג בפניהם מספר שאלות. בין היתר, האם הרפורמות שמבצע המשרד בתחומי הצרכנות עולות מפניות ציבור הלקוחות, וכיצד מתייחסים המוקדנים לשאלות בנושא ניידות המספרים.
השר הוסיף ואמר כי משרד התקשורת בכלל והוא, כאדם דתי בפרט, רואה חשיבות רבה בעובדה שorange מספקת סביבת עבודה הולמת לעובד החרדי תוך התחשבות מלאה בצרכיו.
המוקד, הממוקם ברח' בית הדפוס, גבעת שאול, בירושלים, משמש לקוחות פרטיים ומעניק מענה כולל בתחומי השירות, ציוד הקצה, חשבונות, תעריפים, שדרוגים ועוד. כמו כן, ניתן במוקד שירות טלמרקטינג המאפשר ללקוחות החברה לבצע שדרוג או לרכוש מכשיר באמצעות הטלפון ומוקד ייעודי ללקוחות העסקיים.
במוקד מועסקים כ-200 עובדים דתיים וחרדיים הנהנים מהתחשבות יוצאת מן הכלל בהעדפותיהם:
סידור העבודה במוקד שם דגש על חלוקה ברורה בין נשים וגברים: בשעות הבוקר המוקד מתופעל על ידי צוות בנות, נציגות ומנהלות, ואילו בשעות הערב צוות של בנים מאייש את המוקד. גם שעות הפעילות של המוקד מותאמות לאורח חייהם של העובדים החרדיים והדתיים והשירות ניתן בימי א' - ה' בלבד, ללא ערבי חג וחול המועד.
אלי גליקמן, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות בפרטנר ציין, כי הרחבתו של מוקד השירות הטלפוני המעניק תעסוקה הולמת לעובדים חרדיים ודתיים, מצטרפת לשורה של פעילויות אשר מקיימת orangeלטובת המגזר החרדי דתי:
מסלול "כשר" ללקוחות המגזר, במסגרתו הושקו שורה של מכשירים אשר אושרו והוחתמו בחותמת הכשר על ידי ועדת הרבנים לענייני תקשורת, מגוון תוכניות תעריפים במסלולי התחייבות וללא התחייבות המותאמות באופן מיטבי לאופן השימוש של הקהל החרדי-דתי, מבצעי שדרוג ורכישה עבור לקוחות המגזר הפרטי והעסקי במחירים אטרקטיביים, לנוחיותם של לקוחות המגזר, פועלים שני מרכזי שירות ומכירה של orange בירושלים ובבני ברק ועוד 13 נקודות מכירה ונציגי שטח Door to Door העונים לצרכי הקהילה, את האירוע נעל מנכ"ל החברה, מר דוד אבנר, שהבטיח בשם חברת פרטנר להמשיך ולהעניק לצרכן החרדי תשומת לב מיוחדת, הן בתכניות ומבצעים אטרקטיביים והן בשרות קהילתי ותעסוקתי.

תאריך:  06/08/2007   |   עודכן:  06/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il