X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מי עדן
▪  ▪  ▪

חברת מי עדן יוצאת בקמפיין חדש לקראת החזרה לבית הספר. הקמפיין משיק מסלול חדש של חזרה לביהס, המעניק הטבה גם על כדי מי עדן בבית וגם על בקבוקי מי עדן אישיים לבית הספר ויעלה בכל המדיות, כולל טלויזיה, עיתונות כתובה רדיו ואינטרנט. בקמפיין, שהופק על ידי באומן בר ריבנאי יושקעו 1.5 מיליון ש"ח.
קמפיין חזרה לביה"ס ממשיך את השפה הפרסומית של מי עדן תחת הסיסמא:" 70% מהגוף של ילדיכם הם מים, אילו מים ממלאים אותם בבית הספר?" ומחדד את חשיבות בחירת המים האיכותיים ביותר עבור הגוף של ילדינו, בכל מקום בו הם נמצאים.
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "עם עליית המודעות של הורים לחשיבות שתיית מים בתהליך גידול ילדיהם, עולה גם המודעות לצורך לשלוח את הילדים עם מים לביה"ס. לכן יצרנו עבורם מסלול חדש המעניק להם מענה גם לכדים עבור הצריכה הביתית וגם לבקבוקים עבור הצריכה מחוץ לבית. אנחנו מתחייבים שההרגלי השתייה בבית ישתנו. הצרכן לעומת זאת לא צריך להתחייב לכלום ולכן יכול לנסות ולראות!"

תאריך:  08/08/2007   |   עודכן:  08/08/2007
שתף:

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il