פיליפס ביחד עם אלקטרה, מעלות ביום רביעי ה-8/8/07 , קמפיין לסדרת מכונות הגילוח שהושקה השבוע בישראל -"Philips Arcitec". הסיסמה המלווה את הקמפיין הינה "עיצוב מושלם לגילוח מושלם. גם לצוואר". הקמפיין בהשקעה של כ-4 מיליון ש"ח הופק על ידי משרד הפרסום "גלר נסיס Leo Burnett", ויימשך מספר חודשים.
בשל הייחודיות החדשנות ופריצת הטכנולוגיה של המכונה, סרטון הקמפיין עושה אנלוגיה בין השקת מכונת הגילוח החדשה לבין אירועים ששינו את פני האנושות כולה כדוגמת: כיבוש השמיים - המטוס הראשון וכיבוש האוורסט. הסרט מציג את יכולותיה הייחודיות של המכונה, שהינה מכונת הגילוח הראשונה בעולם הכוללת צוואר גמיש ושלושה ראשים במבנה תלת מימדי. הראשים הינם צפים וגמישים, המתכווננים עצמאית ומבטיחים גילוח חלק ומושלם גם באזור הצוואר.
הקמפיין ממשיך ומחזק את המסר השיווקי של פיליפס Sense & Simplicity - ,פשוט והגיוני" ובבסיסו הרעיון שהמוצר (טכנולוגיה) נועד לשרת את הצרכן וככזה עליו להיות מתקדם ביותר ועם זאת אינטואיטיבי, פשוט, קל לשימוש ועונה בצורה האופטימאלית על צרכיו הישירים של המשתמש.
הקמפיין ימשך מספר חודשים ויעלה בערוצים 2 ו-10 בשעות הפריים, בעיתונות, באינטרנט ובנקודות המכירה הנבחרות.