X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם TNT
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת "TNT", אופנה לצעירים, משיקה בימים אלו את קולקציית סתיו/חורף 2008. את הקמפיין ילוו 18 צעירים, שיחליפו את דניאלה פריאטיס, הפריזנטורית מזה 5 עונות רצופות.
לרגל השקת הקולקציה החדשה בישראל תצא החברה במסע פרסום וקידום מכירות נרחב שנערך באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, תחת הקונספט: "TNT .virtual world, real fashion"
הכולל שילוט חוצות בפריסה ארצית ,מודעות בעיתונות הכתובה, סרטי פרסומת בקולנוע ובאינטרנט וכן שילוט במקומות בילוי של קהל היעד-הצעירים. סה"כ היקף ההשקעה במסע הפרסום נאמד ב-כמיליון דולר.
הקמפיין מציג את עולמם הוירטואלי של בני נוער וצעירים בימינו, המתקשרים זה עם זה באמצעות בלוגים, צ'טים, מצלמות והיכרויות באינטרנט. זהו מימד אחר וחדש של המציאות היום-יומית, שאנו חיים בה. מציאות של זהויות בדויות, של תקשורת שקרית, מפגשים חברתיים מבלי לעזוב את החדר, מציאות שהיא לא מציאות, מציאות וירטואלית.
בתוך המציאות הוירטואלית הזו, האנשים נשארו אמיתיים והאופנה אמיתית, לכן הדוגמנים, המשתתפים בקמפיין, הינם צעירים, המייצגים אנשים אמיתיים, ששייכים למציאות האמיתית. את דניאלה פריאטיס ,הדוגמנית הברזילאית הבינלאומית, שדגמנה 5 עונות רצופות ל TNT מחליפה קבוצה של 18 דוגמנים, בעלי מראה "סטריט", פשוט, מגניב, עם "קטע", בלי התחסדויות.
מיכה הוניגמן, מבעלי חברת רשת TNT מוסר כי: "הקמפיין שואב את השראתו מעולם המציאות של בני הנוער,שהוא עולם שונה לגמרי מעולם המציאות של המבוגרים."
עוד מסר הוניגמן כי: "קונספט הקמפיין מתאים לרוח קהל היעד, שהוא הצעירים. הקמפיין ,כמו הקולקציה, משדר רעננות ,אופנתיות ועדכניות. הצבעוניות הנועזת העונה מגבירה את תחושת העליזות."

תאריך:  08/08/2007   |   עודכן:  08/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיתם פורטר נובלי יח"צ
- הודעה מטעם פיליפס
קרין ויצמן
כמה פעמים קרה לכם שבחלל הפה צץ לו פצע כואב ומעצבן שהפריע לכם לאכול, לשתות ואפילו לדבר? ישנם כאלה שזה קורה להם יותר מפעם אחת ולא, לא מומלץ על חלב עיזים    S.O.S Bucal Spray הוא תכשיר הטיפול האולטימטיבי לבעיה
שטרן אריאלי יח"צ
- הודעה מטעם מי עדן
גיל עד תקשורת
- הודעה מטעם קפה הלל
מירו, יח"צ
- הודעה מטעם קנדילנד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il