X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רנואר
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת "רנואר" המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, תצא בתחילת חודש ספטמבר בקמפיין פרסום רחב לרגל השקת קולקציית סתיו - חורף 2007/8 בהשקעה של 1 וחצי מיליון דולר.
הקמפיין יכלול: 4 סרטוני טלוויזיה שישודרו כל עונת החורף, מודעות במגזינים מובילים, בעיתונות ארצית, הפקות אופנה, קטלוג שיופץ למאה אלף בתי אב, מסע פרסום באתרי אינטרנט וקטלוגים שיופצו גם בחנויות הרשת.
הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנואר מזה עונה שישית. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא: Renuar - the fashion way הקמפיין משלב 4 סרטונים באורך של עד 20 שניות, כאשר בכל אחד מהם תוצג קטגוריה אופנתית אחרת שתחשוף את קולקציית 2007/8 תוך ניכוס קטגוריות אסטרטגיות למותג ביניהן: New collection, סריגים, מעילים ואביזרים. הקטלוג ו-2 מתוך הסרטונים, יצולמו בעולם הרכבת תוך שימוש במוטיבים אורבאניים והדגשת התנועתיות, הדינאמיות והאנרגיה הצעירה. בעולם זה ניתן לראות את הדיאלוג החם, המותח, הסקסי והאנרגטי שקיים בין שני הפרזנטורים. שמחת החיים, רומנטיקה וזוגיות באים לידי ביטוי ומחממים את האווירה.
קטלוג סתיו - חורף 2007-8 יציג דגמים על גבי מסלול מטאפורי מהעולם האורבני של הרכבת, תוך שימוש בסיטואציות המכניסות את הצופה לעולמות התוכן הרלוונטיים לרכבת: דוכן החלפת כסף, דוכן עיתונים, שילוט חוצות, מדרגות לתחתית, פנים קרון הרכבת, רציף, מעברי כרטיסים ועוד.
2 סרטוני פרסומת נוספים, יציגו את הפן המקצועי של הקולקציה מנקודת מבטם של המעצבים מבחינת טרנדים, השראות ומגמות. בפרסומות יהיו צילומים מסט של תצוגת אופנה לצד צילומי מאחורי הקלעים, במטרה לספק לצופה הצצה לעולם האופנה ולאווירה הזוהרת האופפת אותו.
לדברי אריה שיבר סמנכ"ל השיווק של "רנואר": "מטרת הקמפיין היא לחזק את המסר: Renuar - the fashion way עליו מתבסס המותג רנואר. קונספט זה מתחבר היטב לאופי הקולקציה המאופיינת בפריטים המשדרים צעירות , רוח חיים, אינדיבידואליות והעזה . לכך מתחברים שני מובילי הקמפיין, אנה זאיקין וטל אלון, שניהם דוגמנים מובילים בעלי מראה אופנתי, מיוחד ורענן אך יחד עם זאת מאוד ישראלי."
עוד מסר שיבר: "קמפיין הפרסום הרחב עולה לקראת החגים, תקופה בה נרשמת עליה של כ-20% בקניות ביגוד ואבזרי אופנה לעומת העונה הרגילה."
רשת "רנואר" הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ'. החברה מפעילה את רשת האופנה לנשים "רנואר" המונה 45 סניפים ואת רשת האופנה לגברים "רנואר men" המונה 35 סניפים.

תאריך:  12/08/2007   |   עודכן:  12/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il