X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קדם קידס
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת לירם המשווקת את המותג "קדס קידס" בישראל משיקה בימים אלו את קולקציית סתיו- חורף 2007/8
לרגל השקת הקולקציה החדשה בישראל תצא החברה במסע פרסום וקידום מכירות נרחב שנערך באמצעות משרד הפרסום אופטימום, תחת הקונספט: QUALITY TIME, הכולל שילוט חוצות ,מודעות בעיתונות הכתובה כולל פנייה למגזרים השונים, ג'ינגלים ברדיו ודיוור למועדון הלקוחות.
כמו כן יגובה הקמפיין בפעילות קד"מ בסניפי הרשת ומועדון הלקוחות. סה"כ היקף ההשקעה במסע הפרסום נאמד ב-1.5 מיליון ש"ח.
כוכבת הקמפיין - עופר אורבך נוימן, עוד לא בת עשר וכבר סופר-סטאר, מובילה את מסע הפרסום זו עונה שנייה ברציפות. עופר היא אחות של הדוגמנית הישראלית הבינלאומית עדי נוימן. היא מחוברת לעולם האומנות, כותבת שירים, מציירת, שרה, רוקדת, חובבת כדורגל וכדורסל, מתאמנת כנערת גומי ומחזיקה בכלב ובחתול.
על הסט הצטלמו ילדים דוגמנים נוספים, זו העונה השנייה:דין זילברשטיין, יותם דאובר,מאיה כהן ודניאל רפפורט ושי ברקו-עונה ראשונה.בנוסף, הצטלמו הדוגמנים הבוגרים ג'ני צ'רוואני ומייקל טוצ'י, כהורים.
סבינה דן-מאיר, מנהלת השיווק של חברת לירם ורשת "קדס קידס" מוסרת כי: "ממחקרים שערכנו בארץ ובארה"ב, עולה כי, הנושא שמעסיק אמהות בנות דורנו, בתוך סדר יומן העמוס והלחוץ הוא הזמן, שמוקדש לילדים, ולכן בחרנו לחזור למקומות הנעימים של הרגש והחיבור של הורים וילדים בנקודות המפגש של היום יום."
עוד מסרה דן-מאיר כי: "האיכות והייחודיות של "קדס קידס" שמה העונה דגש של בידולה כמותג אמריקאי איכותי,המוביל בתחום בגדי הילדים. הקמפיין מעוצב באווירה ביתית, תוך הבלטת מוטיבים אוניברסאליים של משפחתיות,חום, אהבה. המותג מציע העונה בנוסף לפריטי האופנה גם מגוון רחב של אביזרים לילדים כמו: מוצרי הנעלה, מוצרי שיער, גרביים ועוד."

תאריך:  15/08/2007   |   עודכן:  15/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il