X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם פריגת
▪  ▪  ▪

פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, ממשיכה להציג חדשנות בעולם המיצים ומשיקה לראשונה בישראל סדרה חדשה וייחודית של משקאות קלים - סדרת "תפוחי גן עדן". הסדרה תשווק כמהדורה מוגבלת לתקופה של שלושה חודשים. ההשקה תלווה בקמפיין חסויות, באמצעות משרד הפרסום JWT, בהשקעה של כ-600,000 ש"ח.
סדרת תפוחי גן עדן החדשה מביאה איתה את סיפורם המרגש של אדם וחווה בגן העדן, סיפור בראשיתי שבמרכזו התפוח - הפרי הנחשק, פרי גן העדן.
סיפור גן העדן מובא לצרכנים כחוויה רב חושית. הטעמים החדשים - תפוח-אגס-ליצ'י ותפוח-אגס-פסיפלורה מבוססים על התפוח, שאליו מצטרפים טעמים אקזוטיים וייחודיים ליצ'י ופסיפלורה. הטעמים החדשים המשווקים בימים אלו ברשתות השיווק ובחנויות המובילות
רינת הלוי מנהלת מותג משקאות קלים בפריגת:
"פריגת ממשיכה לחדש ולגוון לצרכניה, בעיקר משפחות (הורים וילדים), בקטגורית המשקאות הקלים האהובה עליהם. הטעמים החדשים פותחו בקפידה וקבלו ציוני טעם גבוהים במיוחד בכדי להביא לצרכנים טעמי גן עדן אמיתיים לחג. היה לנו חשוב להעביר את הסיפור לא רק ע"י הטעם אלא גם על גבי האריזה. התוויות החדשות מאוירות ברוח גן עדן על מנת להעניק לצרכן חוויה רב חושית מרגשת של סיפור וטעם גם יחד.
סיפור גן עדן מתחבר באופן טבעי לערכים המובילים של המותג - פרי, טבע ושורשיות וכן לראש השנה המתקרב שבמהותו מסמל התחלה חדשה והתפוח הינו אחד מסמליו המרכזיים."

תאריך:  15/08/2007   |   עודכן:  15/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il