X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סלקום
▪  ▪  ▪

במסגרת שיתוף הפעולה סלקום השיקה מכשיר טוקמן סלולרי ייעודי בערכה ייחודית במחיר אטרקטיבי של 299 ש"ח בלבד, הערכה מיועדת לשימוש מיידי ומוטענת בכרטיס טוקמן בשווי 50 ש"ח במתנה ותשווק בכל סניפי רשת שופרסל ביג.
עמוס שפירא מנכ"ל סלקום ואפי רוזנהויז מנכ"ל שופרסל, אמרו היום כי חברת סלקום היתה הראשונה לזהות את הצורך של הלקוח לקבל מענה קל, זמין ונח לדרישותיו. החיבור האסטרטגי בין רשת מזון מובילה לבין חברת סלולר מובילה יצר ערוץ שיווקי נוסף וחדשני המאפשר למכור מכשירים בקונספט של 'שלם וסע', שיטת קניית סלולר הנהוגה בעולם אך טרם הגיעה לישראל סלקום ורשת שופרסל הראשונות להשיקה בארץ.
בדומה לרשתות קמעונאיות בעולם המציעות שירותים חוץ קמעונאיים, שופרסל מתחילה גם היא בשיווק שירותים ומוצרים מעולם הלא מזון וכצעד ראשון תחל שיווק טלפונים סלולרים ברשת.
המענה השיווקי הגיע במטרה לחסוך לצרכן זמן יקר ולספק לו ליהנות מ-"One stop shop" אמיתי, הכל תחת קורת גג אחת, גם לערוך את הקניות השוטפות וגם לרכוש מוצרים ושירותים נוספים במקום אחד במינימום זמן והתרוצצויות.
עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, אמר "ערוץ השיווק החדש, מאפשר ללקוח לרכוש מכשיר סלולרי בשיטת ה-pre paid ולהשתמש בו באופן מידי ללא התחייבות, ללא תשלום חודשי וללא הזדהות." לדברי כהן המכירה תתבצע בשלב הראשון בסניפי שופרסל ביג ובהמשך תיבחן אפשרות להרחבת הפעילות ברשתות שופרסל שלי ושופרסל דיל.
כהן הוסיף, "שתוף פעולה זה מיועד למתן מענה ללקוחות שעד עכשיו לא היו בעלי טלפון סלולרי. הפתרון הזול והנגיש יאפשר להם ליהנות מהמכשיר ולהצטרף לשוק הסלולר, בעלות מינימלית ובנוחות מירבית.
על שיתוף הפעולה החדשני של סלקום ורשת שופרסל ביג
סלקום השיקה מכשיר סלולרי ייעודי ללקוחות טוקמן, שישווק בכל סניפי רשת שופרסל ביג בערכה ייחודית במחיר אטרקטיבי של 299 ש"ח בלבד.
הערכה תשווק במארז מעוצב הכולל: מכשיר מוטורולה W205, כרטיס סים טוקמן ומתנה בשווי 50 ש"ח לטעינה. יודגש כי מכשיר הטלפון בערכה מוכן לשימוש מיידי עם סים מאוקטב ותקציב של 50 ש"ח מתנה מעודכן, נותר רק להדליק ולהשתמש.
ערכות הטוקמן של סלקום ישווקו בסניפי רשת שופרסל ביג, על סטנדים מיוחדים וממותגים בשטחים שהוקצו למטרת הפעילות בליווי דיילת מכירות.

תאריך:  15/08/2007   |   עודכן:  15/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il