X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ווינבונד
▪  ▪  ▪

קיידנס דיזיין סיסטמס, מובילה עולמית בתעשיית ה-EDA (Electronic Design Automation), בפיתוח כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים לייצור שבבים עבור תעשיית המוליכים למחצה, הודיעה כי ווינבונד ישראל, מרכז תכנון ושיווק של חברת ווינבונד אלקטרוניקה, אימצה את מערכת האמולטור Cadence Incisive Palladium עבור הצרכים שלה בתחום אימות מתקדם ברמת המערכת. ווינבונד ישראל מפתחת מעגלים משולבים עבור שוקי השרתים והמחשבים האישיים והיא משרתת יצרניות OEM ו-ODM בכל רחבי העולם.
ווינבונד גילתה שסדרת האמולטורים Palladium מקצרת את לוח הזמנים של האימות הכולל הודות לביצועי הרצה דמויי אב-טיפוס בסביבה של מעגלים "חיים", המאפשרים להביא שבב מלא וניפוי שגיאות רב עצמה. סדרת Palladium משלבת את תיק מוצרי
SpeedBridge IP של החברה, הפועלים בסגנון "חבר והפעל", ביחד עם אימות חומרה/תוכנה משותף ברמת המערכת בתוך סביבה מרובת משתמשים. אי לכך, הסדרה סיפקה לווינבונד פתרון קל לשימוש ומקיף שסיפק לה יכולת אימות גדולה כמעט פי חמשת אלפים מהתפוקה של סימולציה לבד.
"התמודדנו עם לוח זמנים קפדני ועם משאבים מוגבלים ונדרשנו ליצור סביבה משולבת ומורכבת שכללה שלושה ממשקים עם RTL בשפה מעורבת", מספר אורי טריכטר, מנהל פיתוח עסקי בווינבונד ישראל. סדרת Palladium אפשרה לנו לבנות את התכנון שלנו בסביבה אמיתית תוך ימים ספורים. בהשוואה לבניית אבות טיפוס ב-FPGA, כאן זכינו לקיצור משמעותי של מחזור האימות, ובסופו של דבר זה אפשר לנו להשלים את הפרויקט תוך עמידה בלוח הזמנים".
מאיצים/אמולטורים מסדרת Palladium מספקים את התפוקה הגבוהה ביותר עבור אימות של חומרה, של תוכנה ושל מערכות מלאות בשוקי האלחוט, הגרפיקה, הרשתות והצריכה. באמצעות שילוב של התקנים היקפיים, מעבדים משובצים, ריבוי ASICs, תוכנה משובצת ונתונים מהעולם האמיתי יכולה המערכת להגדיל עד פי 10,000 את ביצועי הסימולציה הממוצעים בעבודת אמולציה או בביצוע בדיקות רגרסיה עם סביבה משובצת. המערכת מספקת ניהול כלל-מערכתי מצוין לניפוי שגיאות ותכונות לאוטומציה של אימות מתקדם המאפשר הבאת תכנון חדש לאמולציה תוך פחות משבוע.
"אנחנו ממשיכים לגלות שחברות המפתחות מוצרים חדשים בתחום הגרפיקה והרשתות, כמו ווינבונד, מבטאות צמא עז לביצועי אימות משופרים שקל לשלב בתזרים הקיים שלהן", אומר סטיב גלייזר, סמנכ"ל שיווק בחטיבת האימות של קיידנס. "אנחנו שמחים שווינבונד בחרה בסדרת Palldium שתעזור לה לנהל את צורכי האימות המורכבים והכלל-מערכתיים שלה ולהתמודד עם לוחות זמנים תחרותיים ביותר לאספקת מוצרים".

תאריך:  19/08/2007   |   עודכן:  19/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il