X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HP
▪  ▪  ▪
[צילום: HP]

19 באוגוסט, 2007 - לקראת החזרה לבית הספר מדווח מוקד הייעוץ והשירות של HP על עלייה של 15% בפניות של הורים המעוניינים לרכוש לילדיהם מחשב או מדפסת. בחברה מציינים כי הפניות השכיחות השנה הן בנושא יצירת רשת ביתית אלחוטית, התאמת המחשב לגיל ולצורכי המשתמש ובחירת מערכת הדפסה משולבת לתלמיד (מדפסת, סורק, צילום ופקס).
לאור הפניות הרבות החליטה HP להרחיב את מערך השירות ב-10 עובדים עד ה-10 בספטמבר בעלות כוללת של 100 אלף ש"ח. החל מהיום יוכלו הורים ולקוחות לפנות למרכז השירות של החברה ולקבל ייעוץ מקיף ללא כל תשלום והתחייבות.
לימור ליבר, מנהלת איכות השירות של HP מוסרת: "לכל אורך השנה אנו מנהלים מעקב אחר פניות לקוחות למרכז הייעוץ והשירות של החברה. מבדיקות שערכנו לאחרונה עולה כי השנה קיימת עלייה ניכרת במספר הפניות של הורים לקראת החזרה לבית הספר ביחס לשנים קודמות. להערכתנו הסיבה לכך נובעת מצד אחד בירידה של גיל המשתמשים במחשב, דבר שמגדיל את הביקוש במוצרים אלה ומצד שני במגוון הפתרונות הרחב הקיים בשוק - דבר אשר מכביד על ההורים בבחירת הפתרון המתאים ביותר".
ליבר מוסיפה: "שמנו לב שהורים לא תמיד מצליחים למצוא את הפיתרון הנכון ביותר והמדויק ביותר עבור ילדם. השפע הקיים יכול ליצור בלבול ולרוב אנו נתקלים בלקוח שלא מביא בחשבון פרמטרים כגון: הגדרת הצרכים, כמות משתמשים במחשב, תכונות, מהירות, רזולוציה, האם קיימים בבית עזרים כמו רשת אלחוטית ועוד. לכן חשוב לנו כאן במרכז השירות להכיר ולהבין לעומק את הלקוח וצרכיו על-מנת שנוכל לספק לו את כל העזרה האפשרית".
לפני כשנתיים הציבה לעצמה חברת HP יעד חדש בעל עדיפות עליונה - "מהפכת השירות". במסגרת כך הוקם צוות מומחים אשר בדק ובחן את הנושא והגיש מסקנות לשינוי המצב. כחלק מההצעות לשיפור שונו והותאמו הנהלים, המדיניות והתהליכים של שירות הלקוחות עבור הקהל הישראלי. לצד מעבדת שירות חדשה ומודרנית, פועל מרכז שירות חדש עם 130 עובדים מקצועיים לייעוץ ותמיכה. מרכז השירות מעניק טיפים וייעוץ כללי בנושא התאמה הטובה ביותר של המוצרים לדרישות הלקוח השונות. ייחודו מתבסס על העובדה שלא מדובר בפריבילגיה בלעדית ללקוחות החברה אלא לכל אדם שמתקשה למצוא את "רגליו וידיו" בעולם ה-IT.

תאריך:  19/08/2007   |   עודכן:  19/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il