קבוצת מוטו מדיה, ההוצאה לאור הגדולה בישראל בתחום התוכן המוטורי ולוח פוקוס, לוח הרכב הארצי המוביל בישראל, משיקים את המחירון - מחירון רכב בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח.
המחירון מהווה מוצר משלים למוצרי החברות וניתן בחינם כשירות לצרכנים המעוניינים לרכוש רכב מיד שניה.
המחירון יעלה בעוד כחודש, בשלב הראשון באתר האינטרנט של לוח פוקוס ובאתר קבוצת מוטו מדיה שם יוכלו הגולשים לגלוש למחירון ללא תשלום.
המחירון משלב את הניסיון והידע העסקי המקיף שיש לחברת לוח פוקוס בתחום מכירת הרכב והידע המקצועי של חברת מוטו מדיה, אשר במהלך 7 השנים האחרונות ניהלה מחירון רכב עצמאי משלה, קטלוג מכוניות מלא ותוכן מקצועי רב נוסף בתחום הרכב. השילוב בין שתי החברות מעניק לצרכן מחירון רכב אמיתי, ייחודי, איכותי ואמין.
לדברי איציק תורג'מן, מנכ"ל לוח פוקוס, "המחירון רכב החדש הינו מוצר משלים עבור לקוחותינו הקיימים והפוטנציאלים. המחירון מעניק לצרכנים המעוניינים לרכוש רכב מיד שניה נתונים המשקפים באופן אמיתי את מחירו של הרכב, זאת בשל השילוב של המקצועיות יחד עם הידע והניסיון העשיר בתחום מכירת רכב מיד שניה".
לדברי אלונה פרידמן, מנכ"ל קבוצת מוטו מדיה, "קבוצת מוטו מדיה צברה ניסיון רב בתחום הרכב על כל מרכיביו והינה אוטוריטה בתחום מחירון באופנועים והקטנועים בישראל מזה 20 שנה. הקבוצה באמצעות אתר מוטוקאר צברה ניסיון רב ב-7 השנים האחרונות בתחום מחירוני הרכב. המחירון החדש מהווה היום אלטרנטיבה ראויה, נחוצה ומדויקת לצרכנים המעוניינים לרכוש רכב מיד שניה. המחירון יהיה נגיש לקהל הרחב, ללא תשלום".